دانلود بازی Rescue Team 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Rescue Team 2 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Rescue Team 2 برای کامپیوتر

 

بازی Rescue Team 2 یک بازی کم حجم ، استراتژیک و مدیریتی برای کامپیوتر است. در بازی Rescue Team 2 توانایی بازی باز برای کنترل و مدیریت بحران به چالش کشیده خواهد شد و با اتفاقات متفاوتی روبرو خواهید شد که خرابیهای مختلفی به بار می آورد و باید سعی کنید آنها را مهار کنید و خرابیهای ناشی از آن را قبل از اینکه دیر شود بازسازی نمایید .

برای مدیریت بازی Rescue Team 2 زمانی که یک گرد باد ویرانگر و یا یک زلزله سهمگین همه چیز را نابود می کند , باید سعی کنید با بازسازی بیمارستانها و نگه داری نفت برای سوخت وسایل نقلیه شهر را از بحران نجات دهید و با استراتژیک درست آتش سوزیها را خاموش کنید , ارتباطات را بازیابی کنید و جان قربانیان را نجات دهید .

کارگران زیادی در مزارع و جنگلها و معادن گرفتار شدند و باید سعی کنید با نجات آنها و پولی که از این راه بدست می آورید به بازسازی خانه خود بپردازید و آن را از نو بسازید . شما هم اکنون می توانید بازی Rescue Team 2 را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

تصاویری از محیط بازی Rescue Team 2 :

screen_RescueFrenzy_05

 

screen1

 

screenshot5

 

rescue-frenzy

When disaster strikes, the Rescue Team sweeps in to save the day! Take control of workers who respond when a devastating tornado leaves its mark on three all-new islands in this exhilarating time management adventure.

سیستم مورد نیاز بازی Rescue Team 2 :

OS: Windows XP/Vista/Win7/8
CPU: 1.0 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 8.0
Hard Drive: 40 MB

 

 

 

note - دانلود بازی Rescue Team 2 برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Rescue Team 2 برای کامپیوتر حجم : 32 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Rescue Team 2 | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR