دانلود بازی Azada v1.0.3 برای کامپیوتر

دانلود بازی Azada  برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Azada v1.0.3 برای کامپیوتر

 

بازی Azada یک بازی کم حجم فکری ، ماجرایی ، معمایی و اعتیادآور برای کامپیوتر است. بازی Azada دارای بیش از 40 معمای منحصر به فرد می باشد و می توانید آن ها را با گذراندن مراحل مختلف حل کنید . در بازی Azada به هوش و تمرکز بالایی نیاز دارید تا بتوانید Titus ماجراجو را که با یک طلسم جادویی توسط عموی خود در یک خانه ی بزرگ زندانی شده را نجات دهید .

در بازی Azada  پنج مرحله ی اصلی که معماها در آن گنجانده شده است پیش روی شماست . صفحات کتابی که Titus  با آن طلسم شده ، گم شده است ! و شما باید با حل معماهای مختلف تمامی صفحات گم شده را پیدا کنید تا بتوانید این ماجراجوی دوست داشتنی را از زندانی که عموی بی رحم او برایش ساخته نجات دهید . بازی Azada به تقویت فکر و هوش نیز کمک می کند. شما هم اکنون می توانید بازی Azada را از سایت یاس دانلود دریافت کنید و از حل معماهای بی نظیر آن لذت ببرید .

 

Trapped in a haunted room by his great-uncle, the adventurous Titus has asked you to help release him from the magical spell. To do this, you must solve the most mysterious puzzles of Azada.

With more than 40 unique puzzles, and 5 master level puzzles, you will need to use strategy, think logically and have a keen eye to succeed. Uncover the secret of Azada today!

 

سیستم مورد نیاز بازی Azada :

OS: Windows 2000/XP/Vista/7/8
CPU: 600 Mhz
RAM: 128 MB
DirectX: 6.0
Hard Drive: 65 MB

 

راهنمای نصب بازی Azada :

1- فایل Keygen.exe را از پوشه مربوطه اجرا کنید.
2- بر روی کلید Already Paid کلیک کنید.
3- بر روی گزینه  I’m not connected to the internet کلیک کنید.
4- کد ظاهر شده در دومین قسمت را در برنامه را در محل Product Code در پنجره Keygen کپی کنید و بر روی دکمه Gen کلیک کنید.
5- کدی که در قسمت Unlock Code در پنجره Keygen ظاهر شده است را در مکان مورد نظر پنجره ای که در مرحله 3 ظاهر شده است وارد کرده و بر روی کلید Submit کلیک کنید.

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 44 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Azada | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR