دانلود بازی Cut the Rope 3.26.0 HD FULL برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Cut the Rope HD FULL برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Cut the Rope برای اندروید

بازی طناب را ببر برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

Cut the Rope 3.26.0 HD FULL یکی از جذاب ترین و اعتیاد آورترین بازی های سیستم عامل محبوب آندروید می باشد . بازی طناب را ببر در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و با نخوردن آن ناراحت ! پس هدف شما در بازی مشخص است ! باید هرطور شده آبنبات ها را به موجود سبزرنگ دوست داشتنی خود برسانیم .

در بازی Cut the Rope شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات ها ، آنها را در دهان شخصیت اول بازی بیاندازید . البته این تمام کار نیست ، باید در مراحل مختلف بازی ، ستاره های موجود را جمع آوری کرده و امتیاز خود را بالا ببرید . سیستم امتیاز دهی بازی Cut the Rope مانند بازی های معروفی چون پرندگان خشمگین می باشد ، بدین صورت که با بالا بردن امتیاز خود میتوانید آپشن های مختلفی را در بازی تجربه کنید . به کاربران عزیز یاس دانلود که از دستگاه های اندروید با ورژن 1.6 و بالاتر استفاده می کنند ، پیشنهاد می کنیم بازی Cut the Rope برای اندروید را از ادامه ی مطلب دریافت کرده و از آن لذت ببرند .

 

 برخی ویژگی ها بازی Cut the Rope :

–   وجود 150 مرحله جذاب و سرگرم کننده در شش بخش
–   امکان استفاده از آیتم های جدید مانند شلیک به طناب ،  سلاح های رباتیک
–   روایتی جدید از داستان بازی
–   تصاویر پنهان که با پیدا کردن آن ها امتیاز شما افزایش می یابد
–   قابل اجرا بر روی آندروید 1.6 و بالاتر
–   و …

 

 

mzl.mxkuxxte.480x480-75 Cut-the-Rope-HD-4

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : apk 1.6
  • حجم : 42/48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR