دانلود بازی Viking Saga برای PC

دانلود بازی Viking Saga برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Viking Saga برای کامپیوتر

 

بازی Viking Saga یک بازی استراتژیک و کم حجم جدید است که برای کامپیوتر طراحی و شاخته شده است. بازی Viking Saga از جدیدترین عنوانهای استراتژیک است که داستانی زیبا با پس زمینه ای ماجراجویی را درون خود جای داده و بازیباز را تا پایان به دنبال خود خواهد کشاند .

در بازی Viking Saga داستان سلطنت قدیمی وایکینگ و پادشاهی Arnar روایت میشود که توسط یک کوتوله نفرین شده است . این کوتوله که loki نام دارد و از خدایان فساد در اسکاندیناوی به حساب می آید توسط یک حلقه پادشاه Arnar را نفرین میکند و سالها بعد او پسر جوانش را به دنبال کوتوله و حلقه و باطل کردن نفرین به دنبال او می فرستد .

نیروی وایکینگ روزهای زیادی را در آفتاب اقیانوس سپری میکنند تا اینکه با خوش شانسی توسط یک طوفان به جزیره مورد نظر راه پیدا میکنند و اینجاست که ماموریت آنها شروع می شود و طی مسیر با افراد زیادی آشنا می شوند . شما هم اکنون می توانید بازی Viking Saga برای کامپیوتر را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

gsm_169_leviathan_warships_Jazzy_ot_pc_041713_640

 

 

leviathan-warships-5

 

 

Viking Saga – a brand new strategy from Realore. Exciting adventures of young Ingolf await you! New story filled with magic, treachery and brave feats. Are you ready

The story of the game starts in the kingdom of old Viking king Arnar. Turns out, he was cursed by a vicious dwarf. Not just a dwarf, but Loki (the Scandinavian god of mischief) himself. The reason was simple – a precious ring. Arnar found it and refused to sell it. Many years later, the curse got through to him. This is where the action begins. Arnar gives his younger son a mission to find a dwarf and return the ring.

 

 

سیستم مورد نیاز بازی Viking Saga :

OS: Windows XP | Windows Vista | Windows 7
CPU: 1.2 GHz
RAM: 1024 MB
Video RAM: 256 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 257 MB

 

 

راهنمای نصب:

–     بعد از اکستراکت بازی تعدادی فایل zip خواهید دید که همه انها رو باید باهم اکستراکت کنید.

–     سپس بازی رو با نرم افزار UltraISO باز کنید و بازی رو نصب کنید.

 

note - دانلود بازی Viking Saga برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Viking Saga برای PC حجم : 243 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Viking Saga | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR