دانلود بازی Little Racers STREET 2013 برای PC

دانلود بازی Little Racers STREET 2013 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Little Racers STREET 2013 برای کامپیوتر

 

Little Racers STREET 2013 یک بازی کم حجم مسابقه ای جدید برای کامپیوتر می باشد. کمربندهایتان راببندید چرا که این بار سراغ بازی Little Racers STREET 2013 یک بازی مسابقه ای بسیار کم حجم رفته ایم که در عین حال گرافیک بالای آن را مشاهده می کنیم ، با آهنگ های هماهنگ با بازی ، طرفداران سبک مسابقه ای حتما از این بازی خوششان می آید چرا که ماشین های کوچک را در دره ها در خیابان ها در جاده ها قرار است برانند ، ماشین ابتدایی بازی Little Racers STREET کلاس پایین است ولی با تلاش و پیروز شدن می توانید اعتبار برای خودتان جمع کرده و ماشین ها کلاس بالا را نیز برانید .

در این بازی بیش از 30 نوع خودرو می باشد که نشان از تنوع بازی در بازی است ، این بازی سرگرم کننده را برای شما دوستان یاس دانلود پیشنهاد می نماییم . هم اکنون می توانید بازی Little Racers STREET 2013 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید ، امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود .

 

 

ویژگی های بازی Little Racers STREET 2013 :

–     حجم کم بازی
–     گرافیک بالا
–     امکان بازی کردن به صورت گروهی ( Lan/Online ) تا 12 نفر
–     بیش از 30 خودرو
–     آب و هوای مختلف
–     سازگار با سیستم عامل 7

 

 

 ( برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی تصویر کلیک نمایید )

ScreenShotLittle Racers STREET 2013 YasDL.com 1

 

ScreenShotLittle Racers STREET 2013 YasDL.com 2

 

 

ScreenShotLittle Racers STREET 2013 YasDL.com 3

 

ScreenShotLittle Racers STREET 2013 YasDL.com 4

 

 

 

سیستم مورد نیاز بازی Little Racers STREET 2013 :

سیستم عامل : Windows XP/ Vista / 7 / 8

فضای مورد نیاز : 50 مگابایت
دایرکت ایکس : 9

Little Racers STREET 2013 is a much needed refresh to the top-down racing genre! Offering a whole 3D city with lots of different tracks and environmental effects, the game’s key relies in the career mode. You’ll have to start from scratch, with a low class car. Win races and complete challenges to earn credits, and spend them on car upgrades or purchasing new rides. Featuring 30 different cars, challenging opponents and varied weather conditions, this game offers hours of fun and enjoyment!

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

 

 

note - دانلود بازی Little Racers STREET 2013 برای PC فرمت :  EXE

chart pie - دانلود بازی Little Racers STREET 2013 برای PC حجم : 70 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Little Racers STREET

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR