دانلود بازی Angry Birds Friends 10.0.2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Angry Birds Friends 1.7.0 برای اندروید

 

 دانلود بازی Angry Birds Friends برای آندروید

 

Angry Birds Friends 10.0.2 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین است که حالا به صورت یک اپلیکیشن برای سیستم عامل آندروید عرضه شده است. اما بازی Angry Birds Friends یک فرق کلی با نسخه های دیگر دارد.در این نسخه از بازی شما با دوستانتان رقابت می کنید و خوک ها را از بین می برید. یعنی این نسخه بازی کاملا فرم یک بازی آنلاین دارد.

در این بازی شما می توانید دوستان فیسبوکی خود را به چالش بکشید و لحظه های شادی را در گوشی اندرویدی خود به ارمغان بیاورید. شما با مسابقه دادن می توانید به انواع مدال های برنز ، نقره و طلا برسید .

از ویژگی های بازی Angry Birds Friends می توان به مسابقات با سطوح جدید در هر هفته اشاره کرد. توجه داشته باشید که نسخه ی دوستان بازی فوق نیاز به اتصال اینترنت و ورود به فیس بوک دارد و برای اجرای بازی باید یک وی پی ان برروی گوشی شما نصب باشد تا بتوانید به فیسبوک دسترسی داشته باشید ! شما هم اکنون می توانید بازی Angry Birds Friends برای آندروید را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

Angry Birds Friends 1

 

Angry Birds Friends 2

 

Angry-Birds-Friends_

 

Angry-Birds-Friends-

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK اندروید 2.2 و بالاتر
  • حجم : 88/28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR