دانلود Directx – آخرین نسخه نرم افزار دایرکت ایکس

دانلود Directx - آخرین نسخه نرم افزار دایرکت ایکس

 

دانلود Directx

دانلود Directx 9 + 10 + 11 

 

Directx دایرکت ایکس نرم افزاری از شرکت بزرگ مایکروسافت است که برای اجرای هرچه بهتر بازی ها و ویدئو ها کاربرد دارد . بسیاری از ما نرم افزار Directx را به هنگام نصب بازی های مختلف بر روی سیستم خود مشاهده کرده ایم . تکنولوژی های مختلفی که در هر نسخه از نرم افزار دایرکت ایکس به کار رفته باعث بالا رفتن کیفیت ساخت و پردازش بازی ها شده است . از این رو برای اجرای هرچه بهتر بازی ها و نرم افزار های مختلف نیاز به به روزترین نسخه از نرم افزار Directx کاربردی دارید.

ما نیز مجموعه ای از 4 نسخه ی نرم افزار Directx را آماده کرده ایم که شامل دایرکت ایکس 9 ، دایرکت ایکس 10 ، دایرکت ایکس 11 و در نهایت آخرین نسخه Directx می باشد که نسخه ی بتای آن به تازگی منتشر شده است . شما کاربران عزیز می توانید آخرین نسخه Directx را از سایت یاس دانلود دریافت کرده و از اجرای بازی های خود بیش از پیش لذت ببرید .

 

 

برخی ویژگی های نرم افزار Directx :

–   اجرای روان تر بازی های جدید
–   فعال کردن امکانات جدید بر روی کارتهای گرافیکی
–   افزایش قدرت ویندوز در پردازش های گرافیکی
–   رفع ارورهای بازی های کامپیوتری
–   افزایش سرعت بازی های 3 بعدی و جدید
–   استفاده از بالاترین امکانات کارت صوتی
–   و …

 

 

 

Directx 11 فقط بر روی ویندوزهای زیر قابل نصب می باشد:

Windows 7
Windows Vista

Windows Server 2003
Windows Server 2008
Windows XP 64-bit
Windows XP Service Pack 3

 

 

توجه:

– لطفا دقت بفرمایید اگر نیازی به دایرکت ایکس 10 به بالا دارید، باید درایور کارت گرافیک تون را آپدیت نمایید. تاکنون هیچ ستاپی به صورت رسمی از سمت مایکروسافت برای DirectX 10 و بالاتر عرضه نشده است.

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 96 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR