دانلود Steam 2024 Win/Mac/Linux – نرم افزار استیم + نسخه آفلاین آپدیت شده

دانلود Steam v017 1504757234 - نرم افزار استیم برای اجرای بازی های شرکت Valve

 

دانلود Steam

| نرم افزار استیم + نسخه آفلاین آپدیت شده |

 

Steam 2024 Win/Mac/Linux نرم افزار استیم را بسیاری از کاربرانی که به  بازی های رایانه ای علاقه دارند می شناسند . نرم افزار Steam یک برنامه ی ضروری برای اجرای بازی های شرکت Valve می باشد که مهمترین محصولات این شرکت بازی محبوب و بسیار جذاب کانتر می باشد . برنامه Steam برای اجرای تعداد زیادی از بازیهای رایانه ای و رسانه های مرتبط نظیر اخبار و تریلرها استفاده می شود ، این نرم افزار برای خیلی از بازی های مشهور مثل Resident Evil, Call of Duty و … مورد نیاز است.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای نرم افزار استیم، مدیریت و دانلود بازی‌های اورجینال از فروشگاه‌ آنلاین است. علاوه بر این‌ها، کاربران می‌توانند با ساخت اکانت استیم، به دموی بازی‌ها دسترسی داشته و همچنین نسخه‌های Early Access بازی‌ها را نیز امتحان کنند. امروزه بسیاری از عناوین بازی‌های کامپیوتری، یک نسخه دمو را نیز به پلیرها پیشنهاد می‌کنند که افراد می‌توانند با دانلود رایگان آن‌ها، در صورت تمایل نسخه کامل را نیز خریداری کنند. به طور کلی در صورتی که می‌خواهید از فروشگاه استیم بازی دانلود کنید و یا به مدیریت بازی‌های آنلاین خود بپردازید، لازم است که حتما اپلیکیشن Steam را نصب کرده باشید. از این رو پیشنهاد می کنیم نسخه ی جدید نرم افزار استیم را از سایت یاس دانلود دریافت کنید .

 

تاریخ آپدیت : Jan 2024

 

 



مهرگان آی‌تی


Steam Library Manager

Steam Library Manager is a tool designed to backup, restore or move installed Steam applications. The program will automatically find and scan your Steam libraries and display all your games along with a thumbnail and file size.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– ابتدا فایل Steam رو نصب کنید.
– سپس بعد از اجرای نرم افزار استیم باید منتظر بمانید تا نرم افزار بصورت کامل آپدیت شود.
– سپس با ساخت یک اکانت از تمامی امکانات این نرم افزار استفاده کنید.

 

 

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.5/453/1.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR