دانلود کتاب آموزش cPanel فارسی و تصویری با فرمت PDF

دانلود کتاب آموزش cPanel فارسی و تصویری با فرمت PDF

 

دانلود کتاب آموزش cPanel فارسی و تصویری

 

اگر مدیریت یک وبسایت را بر عهده داشته باشید حتما نام cPanel را شنیده اید و یا حتی با ان آشنا نیز هستید . ما امروز می خواهیم کتابی را به شما عزیزان معرفی کنیم که در حقیقت آموزش cPanel به صورت فارسی و تصویری می باشد . اما در ابتدا شما را با نرم افزار cPanel بیشتر آشنا می کنیم . سی پنل یک نرم افزار قدرتمند برای ساخت ، مدیریت و استفاده از سرویسهای میزبانی وب می باشد که بیش از چند میلیون کاربر داشته و به دلیل استفاده از محیط بسیار ساده ولی  قدرتمند ، روز به روز بر محبوبیتش افزوده میشود .

شما می توانید توسط کتاب آموزش cPanel فارسی و تصویری به دنیای تمام نشدنی این نرم افزار محبوب ببریم . باید بدانید که این کتاب یکی از بهترین منابع آموزش cPanel به زبان فارسی می باشد که تا کنون منتشر شده است . به همین دلیل به مدیران وب سایت ها پیشنهاد میکنیم این آموزش جامع و تصویری را از دست ندهند . شما هم اکنون می توانید کتاب آموزش cPanel را به زبان فارسی و به صورت تصویری از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

فرمت فرمت: PDF

حجم حجم: 2 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود کتاب آموزش cPanel | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR