دانلود مستند خطرناک ترین حیوانات جهان با کیفیت HD

دانلود مستند خطرناک ترین حیوانات جهان با کیفیت HD

 

دانلود مستند خطرناک ترین حیوانات جهان

 

در مستند خطرناک ترین حیوانات جهان ، شما با کشنده ترین موجودات در تمام قاره های جهان آشنا خواهید شد . این مجموعه ی فوق العاده 6 قسمتی ، مستند علمی است که توسط گروه حرفه ای نشنال جئوگرافیک تهیه شده است و نتیجه ی ماه ها تلاش این گروه علمی می باشد . شما در مستند مهیج و زیبای خطرناک ترین حیوانات جهان با کیفیت HD با گونه های جانوری آشنا می شوید که به شکلی وحشتناک طعمه ی خود را مغلوب خود می کنند .

در مستند خطرناک ترین حیوانات جهان خواهید دید که چطور کشنده ترین موجودات در سراسر این کره ی خاکی زندگی می کنند و چه خطراتی را برای دیگر جانداران از جمله انسان ها می توانند ایجاد کنند . در این مستند بررسی کاملی از این حیوانات عجیب در مناطق مختلف جنگل های آمازون ، طبیعت وحشی آفریقا ، قاره ی آسیا , کشور استرالیا ، اقیانوس آرام و کشور کاستاریکا به عمل خواهد آمد . شما هم اکنون می توانید مستند خطرناک ترین حیوانات جهان با کیفیت HD را از سایت یاس دانلود دریافت کنید .

 

 

توجه:

–   پارت های جدید جایگزین شدند.

 

حجم حجم: 4.2 گیگا بایت

دانلود دانلود: دانلود مستند خطرناک ترین حیوانات جهان پارت 1

دانلود دانلود: دانلود پارت 2

دانلود دانلود: دانلود پارت 3

دانلود دانلود: دانلود پارت 4

دانلود دانلود: دانلود پارت 5

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR