دانلود بازی Zack Zero برای PC

دانلود بازی Zack Zero برای PC

 

 دانلود بازی Zack Zero برای کامپیوتر

 

بازی Zack Zero یک بازی کم حجم ، اکشن و فوق العاده زیبا برای کامپیوتر می باشد. این بازی بعد از استقبال خوبی که بعد از تولید برای سیستم های PS3 روبرو شد حال توسط شرکت Crocodile Entertainment برای کامپیوترعرضه شده است. شما در بازی Zack Zero هدایت قهرمان داستان Zack را بر عهده دارید. Zack با  لباس و پوششی که بر تن خود دارد دارای قدرت خارق العاده و مافوق بشر می باشد.

در بازی Zack Zero شما با این قدرت می توانید در زمان سفر کنید و باید با آن به جنگ با موجودات عجیب و غریب بروید و آنها را نابود کنید. محیط بازی به صورت دو بعدی با ترکیبی از گرافیگ 3D می باشد. شما هم اکنون می توانید بازی Zack Zero را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

zackzero_pc_4-1024x563

 

zackzero_pc_3-1024x576

 

zackzero_pc_11-1024x576

 

ZZ_ss1

 

 

Experience a great action platform adventure with Zack Zero boasting incredible 3D graphics and the playability and enjoyment of the classic games!

Zack Zero is a 3D platform game, published by Crocodile Entertainment.

The player is involved in helping Zack Zero save his partner Marlene from Evil Zulrog, who wishes to exchange her for a unique material involved in time travel called Kelestinia.

سیستم مورد نیاز بازی Zack Zero :

OS:Windows XP, Windows Vista SP1, Windows 7 or Windows 8
Processor: Intel Core 2 Duo 2200 MHz
Memory: 2 Gb RAM
Video card: GeForce GT9800 or higher
Free hard disk space: 800 Mb
توجه:
–    قبل از اجرای بازی توسط ZZConfig.exe تنظیمات مورد نیاز بازی رو انجام دهید.
–    زبان بازی روسی می باشد.

note - دانلود بازی Zack Zero برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Zack Zero برای PC حجم : 384 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Zack Zero | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR