دانلود بازی Ranch Rush 2 – بازی مدیریت مزرعه داری برای PC

دانلود بازی Ranch Rush 2 - بازی مزرعه داری برای PC

دانلود بازی Ranch Rush 2 برای PC

 

بازی Ranch Rush 2 که محصول شرکت بزرگ و معتبر بازی سازی Feresh Games می باشد ، یکی از مهیج ترین بازی های سبک مدیریتی می باشد که در آن شخصیت اول بازی که سارا نام دارد ، تصمیم می گیرد که برای خارج شدن از سروصدا شهر و گذراندن تعطیلات خود از شهر خارج شوده و به مناطق استوایی سفر کند ، در این حال به این فکر می افتد که یک مزرعه را تاسیس کند و کار خود را اینگونه دنبال کند .

در بازی Ranch Rush 2 شما باید به سارا کمک کنید تا مزرعه ی خود را مدیریت کند ، درآمدزایی کند و محصولات خود را به فروش برساند . برای به دست آورد پول در بازی Ranch Rush 2 به ماهی گیری ، استخراج طلا ، کشاورزی و … مشغول خواهید شد ، و با فروش محصولات کشاورزی ، وسایل موردنیاز مرزعه ی خود را تهیه کرده و بازی را در سطح بالاتری دنبال کنید .

بازی گرافیک زیبا ی دارد و فوق العاده جذاب دنبال میشود . در نسخه ی دوم بازی Ranch Rush 2 امکانات بسیاری برای مدیریت حرفه ای مزرعه برای شما در نظر گرفته شده است که باعث جذابیت بازی شده است . شما هم اکنون می توانید بازی Ranch Rush 2 – بازی مدیریت مزرعه داری برای PC را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برخی ویژگی های بازی Ranch Rush 2 :

–   وجود 160 مرحله جذاب در بازی
–   امکان اضافه کردن دستگاه های بستنی سازی و … در مراحل
–   اضافه شدن میوه هایی نظیر موز و توت فرنگی و حتی میوه هایی که تا به حال ندیده اید
–   امکان طراحی مزرعه ی به شکل شخصی
–   ماهیگیری و نگهداری از حیوانات
–   سازگاری با تمام نسخه ی ها ویندوز ، از جمله ویندوز 7
–   و …

 

ranchrush-2

 

ranchrush2

 

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 59 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Ranch Rush 2 | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR