دانلود بازی Mortal Kombat 4 – بازی مورتال کمبات 4 برای PC

دانلود بازی Mortal Kombat 4 دانلود بازی مورتال کمبات 4 کم حجم برای PC

 

دانلود بازی Mortal Kombat 4

دانلود بازی مورتال کمبات 4 کم حجم برای PC

بازی Mortal Kombat 4 از سری بازی های مبارزه ای است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد . بازی Mortal Kombat که کار خود را با کنسول قدیمی سگا شروع کرد ، با سبک خاص خود توانست نام خود را در صنعت نوپای بازی سازی ، بر سر زبان ها بی اندازد . یکی از نکات برجسته و حتی نقطه ی برتری بازی Mortal Kombat 4 نسبت به دیگر بازی های مبارزه ای ، حفظ سبک بازی از نسخه های گذشته تا به حال است . به صورتی که روال بازی در تمام نسخه‌های مورتال کامبت تا حد زیادی یکسان طراحی شده است .

یکی از جذاب ترین بخش های بازی حالت 2 نفری و یا مولتی پلیر آن است که می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . وجود شخصیت های قوی هیکل و جذاب ، از دیگر ویژگی های بازی Mortal Kombat 4 زیباست به طوری که اسکورپیون که از شخصیتهای معروف بازی مبارزه‌ای‌ مورتال کامبت می باشد ، به یک برند تبلیغاتی تبدیل شده و در همهٔ سری‌های این بازی در میان شخصیت‌های اصلی ایفای نقش می کند .

بازی Mortal Kombat 4 گرافیک فوق العاده ای ندارد اما ضربات مرگبار شخصیت های بازی بسیار زیبا طراحی شده اند و محیط بازی نیز جذابیت خاصی دارد . ما برای شما کاربران عزیز یاس دانلود نسخه ی قابل حمل بازی Mortal Kombat 4 را آماده کرده ایم که میتوانید آن را بدون نصب بر روی سیستم های رایانه ای خود ، اجرا نمایید .

 

برخی ویژگی های بازی Mortal Kombat 4 :

–    حجم بسیار مناسب بازی
–    گیم پلی و صداگذاری فوق العاده جذاب
–    قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
–    مبارزات و ضربات بسیار دیدنی
–    امکان ذخیره خودکار مراحل بازی
–    امکان اجرای بازی در حالت 2 نفره
– و …

MortalKombat4-3

 

روش نصب و کرک بازی Mortal Kombat 4 :

–      پس از Extract کردن فایل فشرده ابتدا به پوشه crack مراجعه کرده و فایل MK4.reg را اجرا کنید.

–     سپس برای اجرای بازی از فایل MORTAL KOMBAT 4.EXE استفاده کنید.
فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 13 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Mortal Kombat 4 | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR