دانلود بازی Battle Tanks II – بازی جنگ تانک ها برای PC

دانلود بازی Battle Tanks II - دانلود بازی جنگ تانک ها برای PC

دانلود بازی Battle Tanks II 

دانلود بازی جنگ تانک ها برای PC

 

همیشه در نبرد های سنگین و تن به تن ، نقش تانک ها بیش از پیش احساس می شود . و این بار در بازی Battle Tanks II  با حجم کم شما مسئولیت سنگین اداره ی تانک های جنگی را بر عهده دارید و باید تمام توان خود را برای مبارزه با دشمنانتان به کار ببرید . سعی کنید با حداقل مهمات بیشترین تجهیزات دشمن را نابود کنید ، نشانگیری در بازی بسیار مهم است ، پس تمرکز خود را در بازی Battle Tanks II از دست ندهید .

بازی Battle Tanks II گرافیک فوق العاده ای ندارد ! البته از حجم مناسب بازی هم مشخص است که نمی توان انتظار یک بازی گرافیکی را داشت ، اما گرافیک بازی در حد خود بسیار عالی طراحی شده و همراهی آن و صداگذاری زیبا در بازی Battle Tanks II میتواند یک تجربه ی فوق العاده را برای شما عزیزان شکل دهد . بازی جنگ تانک ها به صورت پورتابل برای شما کابران همیشگی یاس دانلود آماده شده است که میتوانید آن را بدون نیاز به نصب بر روی هر سیستمی اجرا نمایید . پیشنهاد می کنیم بازی Battle Tanks II  بازی جنگ تانک ها را از دست ندهید .

 

برخی ویژگی های بازی Battle Tanks II :

–   گیم پلی فوق العاده سرگرم کننده و جذاب
–   امکان ارتقای سلاح های موجود در بازی
–   حجم بسیار مناسب بازی
–   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
–   مناسب برای تمامی رده های سنی
–   و …

 

battletanks-ii-4

 

battletanks-ii-5

 

battletanks-ii-7

 

battletanksx-ii-1

 

 

سیستم مورد نیاز بازی Battle Tanks II :

Microsoft Windows 2000/XP/7
DirectX 9.0c
64 MB VGA
256 MB RAM
2.0 GHz

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 16.5 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Battle Tanks II | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR