دانلود بازی Moorhuhn Soccer 2 – بازی کم حجم مرغ های فوتبالیست

دانلود بازی Moorhuhn Soccer 2 - بازی کم حجم مرغ های فوتبالیست

 

دانلود بازی Moorhuhn Soccer 2

بازی کم حجم مرغ های فوتبالیست

 

امروز از سری بازی های شخصیت محبوب و جذاب Moorhuhn ، بازی Moorhuhn Soccer 2 رو آماده دانلود کردیم . بازی مرغ های فوتبالیست در زمین فوتبال اتفاق می افتد و شما باید به مرغهای که توپ دارند شلیک کنید . سرعت عمل شما در بازی Moorhuhn Soccer 2 حرف اول و آخر را میزند . دقت کنید که برخی مرغ ها امتیازات بالاتری را نسبت به باقی دارند ، البته سرعت حرکت آن ها نیز بالاتر می باشد .

بازی Moorhuhn Soccer 2 گرافیک فانتزی و زیبای دارد و با گیم پلی خاص خود می تواند سرگرمی فوق العاده ای برای شما و دوستانتان باشد . میتوانید این بازی زیبا را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد دهید تا آن ها هم از بازی Moorhuhn Soccer 2 لذت ببرند . امیدواریم از بازی زیبای مرغ های فوتبالیست برای PC لذت ببرید .

 

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 22 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Moorhuhn Soccer 2| لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR