دانلود نقشه ایران – نقشه کامل راه های ایران با کیفیت بالا

دانلود نقشه ایران - نقشه کامل راه های ایران با کیفیت بالا

دانلود نقشه ایران

نقشه کامل راه های ایران با کیفیت بالا و بزرگ نمایی

با فرمت JPG و PDF

 

نقشه کامل راه های بین شهر های ایران که در این پست در اختیار شما خواهیم گذاشت ; یکی از کاملترین نقشه هایی است که تا به حال از شهرها و روستا های ایران تهیه شده است به طوری که در این نقشه تمام مسیرها با دقت بسیار بالایی کشیده شده است. نقشه ایران در قالب یک فایل عکس با فرمت PDF و JPG بوده که به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا شما میتوانید تا هر قدر که علاقه مندید بر روی نقاط مورد نظر خود زوم کنید.

شما می توانید این نقشه ی کامل ایران را با استفاده از نرم افزارهای نمایش عکس در کامپیوتر و موبایل اندروید مشاهده نمایید و یا اینکه آن را در داخل گوشی خود کپی کنید و در هنگام سفر از آن استفاده کنید. شما هم اکنون نقشه ایران کامل را می توانید از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

فرمت فرمت: PDF

حجم حجم: 1.1 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود نقشه ایران

 

فرمت فرمت: jpg

حجم حجم: 2.5 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود نقشه ایران

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF + JPG
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR