دانلود بازی Desperados – بازی دسپرادو برای PC

 دانلود بازی Desperados 1 - بازی دسپرادوس برای PC

 

 دانلود بازی Desperados Wanted Dead or Alive

دانلود بازی دسپرادو

 

بازی Desperados 1  یکی از جذاب ترین بازی های استراتژیک برای کامپیوتر می باشد که طرفداران زیادی نیز دارد. این بازی در سال 2001 توسط شرکت Spell Bound به بازار عرضه شد و بلافاصله فروش بی نظیر خود را شروع کرد . بازی Desperados Desperados Wanted Dead or Alive باعث نوآوری های زیادی در صنعت بازی های رایانه ای و به خصوص در سبک بازی های استراتژیک شده است .

اگر بخواهیم یکی از نکات مثبت بازی Desperados Wanted Dead or Alive را بررسی کنیم ، باید به داستان بازی اشاره کنیم ، جایی که در ابتدا بازی کنترل شخصیت محبوبی را به نام John Cooper به عهده دارید و به مرور زمان و پس از پشت سر گذاشتن مراحل مختلف بر تعداد اعضای گروهتان اضافه می شود ، تا جایی که اعضای تیمتان به 6 نفر به نامهای John , Sam , Doctor, Kate , Sanchez , Yami خواهند رسید و ماموریت های شما شروع می شود .

بازی دسپرادوس شامل 25 مرحله ی جذاب و زیبا است که برای پشت سر گذاشتن هر یک از آنها اصلا کار ساده ای پیش رو ندارید . مراحل فوق العاده جذاب طراحی شده اند و می توانند شما را ساعت ها سرگرم نمایند . در پایان داستان بازی نیز شما باید با خطرناک ترین خرابکار مکزیک مبارزه کنید و او را از پای در بیاورید . شما هم اکنون می توانید بازی Desperados –  بازی دسپرادو را از سایت یاس دانلود با حجم کم دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Desperados :

–   حجم مناسب بازی نسبت به گرافیک آن
–   گیم پلی و صداگذاری بسیار زیبا و خاطره انگیز
–   25 مرحله ی جذاب و سرگرم کننده
–   استفاده از سلاح های مختلف هر یک از اعضای گروه
–   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه ها ی ویندوز
–   و …

 

60004_full_[YasDL.com]

 

Desperados-Wanted-Dead-www.

 

Desperados-Wanted-Dead-www

 

Desperados: Wanted Dead or Alive is a stealth-based real-time tactics computer game, developed by Spellbound and released in 2001. In the game, the player controls up to six characters in a wild west setting.

The protagonist is a wordly knife fighter and gunslinger, John Cooper. He takes on a bounty to capture a notorious train robber named “El Diablo”.

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 187 مگا بایت

دانلود دانلود: لینک های دانلود به دستور کارگروه محترم تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف گردید …

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR