دانلود بازی Farm Frenzy Viking Heroes برای PC

دانلود بازی Farm Frenzy Viking Heroes - بازی فارم فرنزی مزرعه وایکینگ ها برای PC

 

دانلود بازی Farm Frenzy Viking Heroes

دانلود بازی فارم فرنزی مزرعه وایکینگ ها

 

در بازی Farm Frenzy Viking Heroes مدیریت مزرعه ، شما باید از ابتدا یک مزرعه را مدیریت کنید و روز به روز آن را توسعه دهید . باید حیوانات ، گیاهان و … را پرورش دهید و از آن ها کسب درآمد کنید و برای پیشرفت مزرعه ی خود ، اقلام مورد نیازتان را خریداری کنید . بازی Farm Frenzy Viking Heroes توسط شرکت Alwar تولید شده است.

بازی Farm Frenzy Viking Heroes یک تفاوت عمده با نسخه های پیشین بازی فارم فرنزی دارد ، شما این بار به سراغ وایکینگ ها می روید ، حیوانات ، لوازم ، کلبه ها و … همه تغییر کرده اند و بازی گرافیکی تر شده است ، می توانید در مزرعه ی خود اسب شاخ دار هم پرورش دهید ! این نسخه از بازی تجربه ی یک بازی Farm Frenzy هیجان انگیز و فوق العاده زیبا را به شما می دهد .

وجود بیش از 172 مرحله هیجان انگیز در بازی Farm Frenzy Viking Heroes یکی از نکات مثبت آن است که می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . اگر از طرفداران سری بازی های مدیریت مزرعه هستید ، میتوانید مطمئن باشید که از این نسخه از بازی نمیتوانید دل بکنید ! شما هم اکنون می توانید بازی Farm Frenzy Viking Heroes بازی فارم فرنزی مزرعه وایکینگ ها را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Farm Frenzy Viking Heroes :

–      دارای بیش از 170 مرحله جالب و سرگرم کننده

–     گرافیک عالی و مطلوب سه بعدی بازی
–     دارای جدیدترین دستاوردهای فناوری مزرعه داری
–     صداگذاری عالی بازی

و …

 

farm-frenzy-viking-heroes_2_big

 

farm-frenzy-viking-heroes_1_big

 

farm-frenzy-viking-heroes_3_big

 

vikingheroes_lrg2

 

 

 Take the role of an 8th century Viking who’d rather run a farm than raid and pillage foreign lands. You’ll work up a sweat as you raise ye olde animals, produce ye olde goods, and beat ye olde clock during 172 challenging time management levels. Packed with more thrills than a horn of honey beer, Farm Frenzy – Viking Heroes offers a fresh experience that will delight longtime fans and newcomers alike!

– Explore 172 levels across seven exciting worlds.
– Win every one of 22 different achievements.
– Invent Viking inventions of your very own.

 

 سیستم مورد نیاز بازی Farm Frenzy Viking Heroes :

OS: Microsoft Windows XP, 7
Cpu: 1 GHZ processor
Ram: 1024 MB RAM
Video Cards: 256MB
DirectX: Microsoft DirectX 9.0 c

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 220 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Farm Frenzy Viking Heroes

دانلود دانلود تمام نسخه های بازی فارم فزنزی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR