دانلود بازی کم حجم قلعه مقوایی Cardboard Castle برای PC

دانلود بازی کم حجم و جذاب قلعه مقوایی Cardboard Castle برای PC

دانلود بازی Cardboard Castle

 

Cardboard Castle بازی قلعه مقوایی نام بازی کم حجم ، جذاب و دیدنی است که در آن شما نقش یک شوالیه را بر عهده خواهید داشت و باید در سرزمین کارتونی بازی ، مراحل مختلف و زیبای آن را پشت سر بگذارید . بازی قلعه مقوایی یکی از خاص ترین بازی های سیستم عامل ویندوز می باشد . بازی Cardboard Castle با تمامی تجربه های سابق شما تفاوت دارد ، و این تفاوت را هم در گیم پلی و هم در داستان بازی می توانید حس کنید .

در بازی قلعه مقوایی ، شما باید به جستجوی یتیمان وحشت زده و دختران بی بضاعت بپردازید و در این میان نیز به نجات مردم از چنگال غولها و در نتیجه تلاش برای آزادی شاهزاده خانم در قلعه ی کاغذی خواهید پرداخت ، در این راه موانع دشواری رو بروی شماست ، از مراحل فکری گرفته تا مراحل جنگ با غول ها ! برای اتمام بازی ، زمان زیادی ندارید و باید هر چه سریع تر دست به کار شوید ! گرافیک بازی فانتزی و زیبا تولید شده که باعث جذابیت بازی می شود . شما هم اکنون می توانید بازی Cardboard Castle را با حجم صورت رایکان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

Cardboard-Castle-preview1

 

screen1

 

Become a fearless knight in Cardboard Castle, an incredible Arcade game with a unique cardboard art style! On your path lurk unspeakable dangers, hideous monsters, horrendous hellfire, and dark bottomless pits. Strap on your favorite suit of armor and embark on a fantastic adventure. Overcome the obstacles and save the day in Cardboard Castle!

Save damsels in distress
Take on horrifying monsters
Become a fearless knight!

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی قلعه مقوایی :

–   ویندوز:  Seven / XP / Vista
–   رم: 1 GB
–   پردازنده: 1.4 GH
–   آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0c

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : exe
  • حجم : 63 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR