دانلود بازی Hamlet – بازی ماجرایی و معروف هملت برای PC

دانلود بازی Hamlet - دانلود بازی هملت برای PC

 

دانلود بازی Hamlet 

دانلود بازی هملت برای PC

 

بازی Hamlet هملت ، عنوان بازی ماجرایی و فکری معروفی است که برای شما آماده دانلود کرده ایم . تعجب نکنید ! بازی هملت ، فقط نام شاهکار نویسنده ی مشهور ، شکسپیر را یدک میکشد ! و هیچ ربطی به داستان هملت ندارد . در بازی Hamlet شما باید برای طی کردن هر مرحله از بازی باید معماهایی بسیاری را حل کنید و از ذهن خود بیشترین بهره را باید ببرید . در پایان هر مرحله نیز با یک غول آخر مواجه می‌شوید که برای از بین بردن آن نیاز به سرعت عمل خوبی دارید .

یکی از نکات بسیار مثبت بازی Hamlet داستان بازی می باشد که در مورد دانشمندی است که از آینده به زمان گذشته سفر کرده و در دوران شخصیت های داستان هملت فرود آمده است و از شانس بد او ! اتفاقات زیادی را بر سر هملت فرود خواهد آورد !  Hamlet خسته و زخمی شده ! و نمیتواند به خودش هم کمک کند ، چه برسد به نامزدش ! حالا این وظیفه دانشمند نابغه ی ماست که به‌ جای هملت به نجات نامزد Hamlet برود  و او را از دست کلادیوس بدجنس نجات دهد . قهرمان داستان ما در هر صحنه ثابت است و از جایش تکان هم نمی‌خورد ! مگر در مواقعی که روند بازی اقتضا میکند . باید با دقت در اطراف خود پی به راز معماهای بازی ببرید و از آن ها عبور کنید تا به پایان داستان برسید . شما هم اکنون می توانید بازی هملت را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برخی ویژگی های بازی Hamlet :

–   25 مرحله هیجان انگیز و جذاب
–   ماجراجویی قدیمی به وسیله ی ماشین زمان
–   حل معماهای جالب و سرگرم کننده
–   محیط گرافیکی فانتزی و خاص بازی
–   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ونیدوز
–   و …

 

 

hamlet-game016

 

dora_hamlet_2

 

hamlet-screenshot5

 

Guide the Hero as he embarks on a mind-bending mission to save Hamlet’s girlfriend from the clutches of the evil Claudius! Solve cunning puzzles and progress from scene to sidesplitting scene as you defeat bosses and overcome mental obstacles!

Mayhem and hilarity ensue when a scientist travels back in time and gets mixed up with characters from William Shakespeare’s play, Hamlet! Guide the man from the future as he embarks on a mind-bending mission to save Hamlet’s girlfriend, Ophelia, from the clutches of the evil Claudius. Solve a variety of cunning point-and-click puzzles and advance from one sidesplitting scene to the next as you defeat bosses and overcome mental obstacles. The story will have you in stitches and the fresh challenges will captivate you from beginning to end!

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 165 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Hamlet مستقیم | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR