دانلود بازی Winning Eleven 3 – بازی فیفا 99 پلی استیشن با حجم کم برای PC

دانلود بازی Winning Eleven 3  دانلود بازی فیفا 99 پلی استیشن سونی برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Winning Eleven 3 

دانلود بازی فیفا 99 پلی استیشن سونی با حجم کم برای کامپیوتر

 

امروز می خواهیم دوست داران بازی های ورزشی را غافلگیر کنیم ، آن هم با فوق العاده جذابی که محال است اگر کسی اهل بازی های ورزشی در سبک فوتبال باشد و آن را به خاطر نیاورد . بله درست حدس زدید ! بازی Winning Eleven 3 یا همان بازی فیفا 99 معروف دوران کودکی ما . بازی Winning Eleven 3 یکی از پرافتخار ترین بازی های کنسول محبوب سونی ( پلی استیشن 1 ) بود است . در کشور ما نیز ، بازی فیفا 99 پلی استیشن ، یکی از تفریحات همیشگی و لذت بخش کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان به حساب می آمد .

 

شرکت کونامی با ساخت این نسخه از سری بازی های Winning Eleven ، موفق شد خود را به یک تولید کننده ی حرفه ای ، در صنعت بازی های رایانه ای تبدیل کند . فروش میلیونی این بازی باعث شد تا همین امروز نیز نسخه های سری Winning Eleven جزء پرفروش ترین بازی های رایانه ای و کنسول ها باشند . بازی Winning Eleven 3 فیفا 99 گرافیک فوق العاده ای ندارد ، اما آن قدر گیم پلی قدرتمندی دارد که تبدیل به بازی اعتیاد آوری شده ، ویژگی های بازیکن ها شاخص سال های نه چندان دور فوتبال جهان ، در این بازی به زیبای به نمایش در آمده است ، ویژگی های همچون سرعت بالای روبرتو کارلوس ، ضربات سر زیبای باتیستوتا و دریبل های جانانه ی اورتگا ، از جمله ی ویژگی های بازی فیفا 99 هستند . شما هم اکنون می توانید بازی Winning Eleven 3 – بازی فیفا 99 پلی استیشن برای کامپیوتر را از سای یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Winning Eleven 3 :

–   امکان انتخاب تیم های مختلف از جمله ایران
–   گیم پلی قوی و فوق العاده اعتیاد آور بازی
–   حجم بسیار مناسب بازی
–   قابل اجرا بر روی تمامی سیستم ها
–   امکان ورود به بخش جام جهانی و طی کردن مسیر قهرمانی
–   امکان اضافه کردن تیم های منتخب جهان و اروپا به بازی
–   و …

 

Winning Eleven 3_2

 

Winning Eleven 3_3

 

راهنمای نصب بازی Winning Eleven 3 :

–     ابتدا پوشه epsxe160 را باز می کنیم و نرم افزار ePSXe را اجرا می کنیم ، سپس در این نرم افزار مراحل زیر را طی می کنیم :

Config : Wizard Guide : config : next:

–    سپس در این قسمت به قسمت config برای petes DX6 D3D Driver می رویم و در قسمت misc سه گزینه آخر را تیک مزنیم… screen smoothing, disable screensaver, special gamefix ….

–    بعد از این مرحله ok می کنیم و گزینه next را آنقدر انتخاب می کنیم تا اینکه به تنظیمات controller برسید .

–    در مرحله نهایی از قسمت File به قسمت Run Iso می رویم و آدرس فرمت Winning Eleven 3.BIN را به نرم افزار می شناسانید .

موفق باشید

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 7 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Winning Eleven 3 مستقیم | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR