دانلود OfficeSuite Pro + PDF 13.13.49132 آفیس برای آندروید

دانلود OfficeSuite Pro + PDF آفیس برای آندروید

دانلود OfficeSuite برای اندروید

| آفیس برای اندروید |

 

OfficeSuite Pro + PDF 13.13.49132 Premium Unlocked نرم افزار ویرایشگر آفیس برای آندروید ، از جمله نرم افزار های است که استفاده از آن برای تمامی کاربران لازم است ! چرا که با فراگیر شدن استفاده از نرم افزار های آفیس در سطح جامعه ، ضرورت کار با این نرم افزار بیش از پیش احساس می شود .

با استفاده از نرم افزار OfficeSuite Pro می توانید ویرایش فایل های Word, Excel و PowerPoint را بر روی دستگاه آندروید خود تجربه کنید . یکی دیگر از ویژگی این نرم افزار کاربردی امکان مشاهده ی فایل های PDF در گوشی های آندروید شماست که با استفاده از این نرم افزار کاربردی میتوانید آنها را مشاهده نمایید . در آخر باید اضافه کنم که برای استفاده از این نرم افزار نیاز به ورژن 1.6 و بالاتر سیستم عامل محبوب آندروید دارید . شما هم اکنون می توانید برنامه OfficeSuite برای اندروید را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار OfficeSuite Pro :

–   قابل اجرا بر روی آندروید 4.0 و بالاتر
–   حجم مناسب نرم افزار نسبت به کارایی آن
–   امکان مشاهده ی فایل های PDF در نرم افزار
–   قابل اجرا بر روی تبلت و گوشی های با صفحه نمایش بزرگ
–   امکان به روز رسانی نرم افزار ، برای پشتیبانی از فرمت های بیشتر
–  ویرایش فایل های  ,DOC, DOCX, DOCM, XLS, XLSX, XLSM, PPT, PPTX, PPS, PPSX, PPTM, PPSM,PDF.
–   و …

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–   نسخه Premium برای اجرا نیاز به برنامه Google Drive دارد.

مشخصات
  • فرمت : APK اندروید 4.4 و بالاتر
  • حجم : 89/63 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR