دانلود بازی کماندو ها 2 – Commandos 2 Men of Courage کم حجم برای PC

دانلود بازی کماندو 2 - Commandos 2 با حجم کم برای PC

 

دانلود بازی کماندو 2 کم حجم برای PC

دانلود بازی Commandos 2

 

گروهی از کماندوهای حرفه ای در اختیار شما هستند و باید به جنگ با دشمنان ، در جنگ جهانی دوم بروید ،  بازی Commandos 2 Men of Courage  که یک بازی استراتژیک و اکشن می باشد ، یکی از محبوب ترین بازی های دوره ی خود بوده است ، حتی در حال حاضر که بازی های استراتژیک با گرافیک های دیدنی وارد بازار شده اند ، هنوز هم سری بازی کماندوز ، طرفداران خاص خود را دارند .

در تیم ویژه ی شما چیزی کم نیست ! شما تک تیرانداز ، تخریب چی ، نیروی ویژه و … را دارید ، تنها باید آن را مدیریت کنید تا یک سری مراحل جذاب و نفس گیر را با کمترین تلفات و کمترین حرکات ! به پایان برسانید ، بازی کماندو 2 گرافیک خوبی دارد . مراحل فوق العاده متنوع و جذاب طراحی شده اند . در میان مراحل باید اسلحه های دشمن را سرقت کرده و از کابلهای برق  بالا رفته و از وسایل نقلیه مانند اتومبیل های نظامی و حتی کشتی ها و هواپیماها استفاده کنید تا به هدف خود برسید . شما هم اکنون می توانید بازی کماندو Commandos 2 Men of Courage را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 ویژگی های بازی کماندو 2 Commandos 2 Men of Courage :

–    حجم بسیار مناسب بازی با توجه به گرافیک آن
–    وجود مراحل جذاب و سرگرم کننده
–    قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز از جمله ویندوز 7
–    گیم پلی روان و فوق العاده اعتیاد آور
–    امکان استفاده از سلاح های متنوع و جذاب
–    و …

 

 

commandos2ps2_screen003

 

0000001333

 

 

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 74 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی کماندو ها 2

دانلود دانلود بازی Commandos 3

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR