دانلود رایگان کتاب قورباغه را قورت بده – غلبه بر تنبلی با فرمت PDF

دانلود رایگان کتاب قورباغه را قورت بده - غلبه بر تنبلی با فرمت PDF

 دانلود کتاب قورباغه را قورت بده با فرمت PDF

 21 روش عالی غلبه بر تنبلی و انجام بیشترین کار در کمترین زمان

 

بسیاری از ما نام کتاب شناخته شده ای برایان تریسی را شنیده ایم ، کتاب قورباغه را قورت بده ! اثر این نویسنده ی باهوش و حرفه ای می باشد که انقلابی در فروش کتاب های جیبی به راه انداخت . اکثر مردم دنیا به دنبال موفقیت هستند ، حتی افراد موفق نیز به دنبال موفقیت های بیشتر ، اما پیدا کردن راه موفقیت به سادگی امکان پذیر نیست ، از این رو برایان ترسی در کتاب قورباغه را قورت بده ، روش های موفقیت را به شما یادآوری و حتی آموزش م یدهد .

در کتاب قورباغه را قورت بدهید که به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است ، شما با بیست و یک روش فوق‌العاده برای غلبه بر تنبلی و انجام کار بیشتر در زمان کمتر آشنا می شوید . که با به کار بردن هریک از روش های مذکور ، می توانید زندگی خود را متحول کنید . این کتاب در سراسر جهان از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است ، و شاید بتوان گفت که موفقیت های این کتاب به دلیل تاثیر مثبت آن بر روی مخاطب خود بوده است . ما هم به شما پیشنهاد می کنیم تا کتاب قورباغه را قورت بده را دانلود کرده و از آن استفاده کنید ، تا موفق تر زندگی کنید .

 

نام کتاب :  قورباغه را قورت بده
نویسنده :  برایان تریسی
زبان کتاب :  فارسی
تعداد صفحه : 43
فرمت کتاب : PDF

 

 

فرمت فرمت: PDF

حجم حجم: 1 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود کتاب قورباغه را قورت بده مستقیم | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR