دانلود بازی Fruit Ninja HD 1.6.1 – بازی فروت نینجا برای کامپیوتر

دانلود بازی Fruit Ninja HD 1.6.1 - بازی فروت نینجا برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Fruit Ninja HD برای PC

 

Fruit Ninja HD را بسیاری از ما در تلفن های همراه و یا دستگاه های الکترونیکی دیگر تجربه کرده ایم ، اما شاید دسترسی بسیاری از کاربران به سیستم عامل های مختلف گوشی های امروزی امکان پذیر نباشد ، در این حالت شاید از خود بپرسید که تکلیف این عزیزان و علاقه ی آن ها به بازی های محبوب و پرطرفداری مانند بازی فروت نینجا چه میشود ! جواب سوال بسیار ساده است ، شرکت های بازی سازی برای کسب درآمد بیشتر میل به توسعه ی اینگونه گیم ها برای تمامی پلت فرم ها هستند . و از این بابت کاربران میتوانند امیدوار باشیند که بازی های محبوب و حتی بازی های انحصاری را بر روی اکثر پلت فورم ها اجرا نمایند .

بازی Fruit Ninja HD بازی فروت نینجا برای کامپیوتر طراحی شده و با کیفیت عالی آماده دریافت می باشد . در بازی فروت نینجا شما باید میوه های را که مشاهده می کنید از وسط به 2 نیم تقسم کنید تا بیشترین امتیاز را دریافت کنید . البته باید مراقب باشید ، چرا که در مراحل بالاتر لابلای میوه ها بمب های هم در کمین ضربات شمشیر شما هستند ! بازی Fruit Ninja یکی از بهترین بازی های گوشی های آندروید می باشد ، پیشنهاد می کنیم لذت اجرای بازی Fruit Ninja را بر روی سیستم های کامیپوتری و لپ تاپ خود نیز تجربه کنید . شما هم اکنون می توانید بازی Fruit Ninja HD را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Fruit Ninja HD :

–    گیم پلی جذاب و اعتیاد آور بازی
–    امکان استفاده از حالت لمسی در تبلت های ویندوز
–    قابل اجرا بر روی اکثر سیستم های کامیپوتری
–    قابل اجرا بر روی ویندوز XP و 7
–    و …

 

 

 

fruit_ninja-02 FruitNinja21

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 75 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Fruit Ninja مستقیم

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR