دانلود بازی iBomber Attack 2013 نسخه کم حجم شده برای PC

دانلود بازی iBomber Attack 2013 نسخه کم حجم شده برای PC

 

دانلود بازی iBomber Attack 2013 نسخه فشرده و کم حجم برای PC

حجم 840 فقط 148 مگا بایت

 

بازی iBomber Attack 2013 یکی از بازی های مشهور و پرطرفدار پلتفرم های آندروید و آیفون می باشد که به تازگی  برای کامپیوتر منشتر شده است. بازی iBomber Attack یک بازی اکشن و استراتژیک و فوق العاده اعتیادآور در سبک شوتر Shooter می باشد. این بازی برای PC توسط شرکت Chillingo در سال 2013 ساخته و منتشر شد.

در بازی iBomber Attack یک کشتی پر از سوخت در حال حرکت است و هواپیماهای بمب افکن زیادی به دنبال نابودی آن هستند، شما باید با عکس العمل های دقیق و سریع خود مانع انفجار شوید. می توانید تجهیزات قدرتمند تر بر روی تانک خود سوار کنید و نیرو های خود را قدرت بخشید. در هر مرحله بازی باید طلا و امتیاز بیشتری به دست بیارید و با این امتیازات تجهیزات و مهمات بخرید و از پیشرفت در بازی لذت ببرید. شما هم اکنون می توانید بازی iBomber Attack  را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی iBomber Attack 2013 :

–       دارای 24 مرحله جالب و اکشن
–      دارای گرافیک بالا و صدا گذاری عالی
–      قابلیت پیشرفت تانک و آپگرید اسلحه ها
–      گیم پلی اعتیاد آور
–      قابل اجرا بر روی تمام ویندوزها

 

 

 

ibomber_attack3

 

ibomber_attack5

 

ibomber_attack6

 

 

Jump into your tank and get ready to blast your way around Europe and defeat the enemy in this visceral tour of destruction! With 24 missions full of explosive action to go at, iBomber Attack is a dose of high-octane entertainment that you won’t be able to put down

The legendary iBomber series returns but this time it’s time to ATTACK Jump into your tank and get ready to blast your way around Europe and defeat the enemy in this visceral tour of destruction With 24 missions full of explosive action to go at, iBomber Attack is a dose of high-octane entertainment that you wont be able to put down.

 

سیستم پیشنهادی بازی iBomber Attack 2013:

Processor:Intel Pentium 4 @ 2.0 GHz / AMD Athlon XP 2200
RAM:1Gb
Disk Space:900 Mb free
Video RAM:256 Mb
Video Card:nVidia GeForce 6600 / ATI Radeon x700

Operating System:Windows XP/Vista/7

توجه:

–       حجم اصلی این بازی 840 مگا بایت بوده که با ریپ و فشرده سازی به حجم 148 مگا بایت رسیده است (کاملا سالم و تست شده).

–      برای نصب کافیست بر روی فایل Setup.bat کیک کنید و چند دقیقه منتظر باشید تا بازی اکستراکت شود.

 

فرمت فرمت : EXE

حجم حجم : 148 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی iBomber Attack مستقیم | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR