دانلود ترینر بازی Fieldrunners 2 – روش هک بازی همراه با فیلم و آموزش

دانلود ترینر بازی Fieldrunners 2 – روش هک بازی همراه با فیلم و آموزش

 

دانلود ترینر بازی Fieldrunners 2 

 

باعث افتخار ماست که برای اولین بار در میان سایت های ایرانی دانلود ترینر بازی Fieldrunners 2 را برای شما کاربران عزیز یاس دانلود آماده کرده ایم . با توجه به استقبال خوب کاربران عزیز از این بازی زیبا و اعتیاد آور ، و با توجه به این که بعد از گذشت چند مرحله ی ابتدایی از بازی ، امتیازات کسب شده پاسخگوی مخاطب برای دریافت سکه و خرید سلاح های جدید نیست . تصمیم گرفتیم تا  بازی Fieldrunners 2 را با روشی ساده به اصطلاح هک کنیم و امتیازات و سکه های شما را در بازی چندین هزار برابر کنیم !

برای این کار کافیست نرم افزار را که در ادامه ی مطلب مشاهده می نمایید دانلود کرده و برای درک بهتر موضوع ، ویدئوی را که برای شما آماده کرده ایم که به زبان شیرین فارسی نیز می باشد ، مشاهده نمایید . توجه داشته باشید که باید تمامی مراحل را با توجه به فرمانی صوتی موجود در ویدئو قدم به قدم انجام دهید . تا با موفقیت هزاران سکه را به سکه های خود اضافه کنید و بیشتر از بازی لذت ببرید .

 

روش هک بازی Fieldrunners 2 :

1.  در پوشه ی CheatEngine62 فایلی با نام cheatengine-x86_64 وجود دارد که نرم افزار انجام هک را باید با دابل کلیک بر روی این گزینه باز کنید .

2. بعد از باز شدن نرم افزار . بدون اینکه کاری انجام دهید . بازی را اجرا کنید و از قسمت تنظیمات بازی را در حالتی قرار دهید که تمام صفحه نباشد ( برای اینکه هم نرم افزار و هم بازی را در صفحه مشاهده نمایید )

3. سپس بعد از انتخاب مرحله در نقشه بازی ، به قسمت مشخص شده در ویدئو بروید ( قسمت خرید آپشن های اضافی در بازی ) .

4. حالا بازی را با توجه به توضیحات در ویدئو از طریق نرم افزار انتخاب کنید . بعد از انتخاب . کلیک بر روی گزینه ی Open ، مقدار سکه های موجود در بازی را در قسمت  Value نرم افزار وارد نمایید . ( دقت کنید که بدون هیچ تغییری تعداد سکه را وارد نمایید )

5. بعد از وارد کردن تعداد سکه در قسمت Value در نرم افزار ، گزینه ی First scan را بزنید . حالا در بازی بر روی یکی از آپشن ها کلیکی کنید ( یعنی یکی از موارد را خرید کنید ) در ویدئو نیز این قسمت کاملا مشخص است . بعد از خرید تعداد سکه های شما در بازی اندازه ی خریدتان کم شده است ( 20 یا 30 و … سکه ) .

6. حالا تعداد سکه های جدید را در همان قسمت Value وارد کنید اما با این تفاوت که این بار بعد از وارد کردن تعداد سکه ، گزینه ی Next scan را میزنید . حال در پنجره ی روبرو مقدار سکه های وارد شده ی شما نمایش داده می شود . بر روی آن دابل کلیک کنید تا به قسمت پایین نرم افزار منتقل شود و بعد بر روی گزینه ی مشخص شده در ویدئو دابل کلیک کنید و مقدار 1 ملیون سکه را وارد کنید . بعد از وارد کردن 1 ملیون . در بازی مجدد یکی از آپشن ها را در همان صفحه که هستید خرید کنید . خواهید دید که سکه های شما به 1 ملیون سکه تبدیل شده است .

نکات کلیدی :

–      دوستان عزیز دقت کنید که برای اجرای هک موجودی سکه های شما باید بیشتر از 100 سکه باشد . که میتوانید با استفاده از گزینه ی شیر در فیسبوک و تویتر بیش از 100 سکه از بازی دریافت نمایند .

–      این روش را همان طور که در ویدئو میبینید اجرا کرده ام و نتیجه ی کار را هم در تعداد سکه های موجود در بازی من مشاهده مینمایید . پس سعی کنید روش ها را درست انجام دهید تا نتیجه لازم را بگیرید .

 

 

 

 

حجم حجم: 6 + 3 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود فیلم روش هک

دانلود دانلود: دانلود نرم افزار

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR