دانلود بازی ایرانی قربانی Immolation برای PC

دانلود بازی ایرانی قربانی - Immolation برای PC

 

دانلود بازی ایرانی قربانی Immolation

 

در شبی تاریک در حال عبور از کوچه ای هستید که برای اولین بار به آن قدم می گذارید . در همین حین 4 نفر فرد قوی هیکل به سمت شما حمله می کنند . اکنون این شما هستید که باید تصمیم بگیرید ! این آغاز بازی ایرانی قربانی می باشد . این بازی را می توان اولین بار در سبک خود نامید چرا که سبک بازی انتخابی می باشد !!! . علاوه بر این این بازی با برنامه و زبان ویژوال بیسیک ساخته شده است . این بازی توسط محمد ملا محمد ساخته شده است .

برای حمایت از بازی سازان ایرانی حتما دانلود کنید چرا که تجربه ی متفاوتی در نوع خودش دارد . لازم به کر است بازی ایرانی قربانی هنوز نسخه دوم خود را عرضه نکرد چرا که نسخه دوم این بازی ادامه ی نسخه اول بازی می باشد . پس هم اکنون می توانید بازی ایرانی قربانی از سایت یاس دانلود ، دریافت کنید و از ماجرا ها و سبک و گرافیک بازی و … آشنا بشید . امیدواریم با نظرات سازنده خود در بهبود سایت و همچنین در بهبود بازی های ایرانی یاری نمایید .

 

 

 

( برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی تصویر کلیک نمایید )

بازی قربانی- اسکرین شات

 

 

توجه: اگر شما هم بازی ساز هستید و علاقه دارید بازی شما در سایت دانلود قرار گیرد با info@yasdl.com ارتباط باشید.

 

فرمت فرمت : EXE

حجم حجم : 17.76 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی ایرانی قربانی Immolation

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR