دانلود بازی Tic Tac Toe 2 – بازی کم حجم و فکری دوز برای کامپیوتر

دانلود بازی Tic Tac Toe 2 - بازی کم حجم و فکری دوز برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Tic Tac Toe 2

 

بازی فکری و فوق العاده جذاب دوز را به خاطر دارید ؟ برای کاربران عزیز یاس دانلود که به بازی های کم حجم کامپیوتری علاقه دارند ، دانلود بازی Tic Tac Toe 2 یا همان بازی فکری دوز را آماده دانلود کرده ایم . بازی Tic Tac Toe تیک تاک تو به دلیل کم حجم بودن و قابلیت مولتی پلیر بودن آن ، در سراسر جهان محبوب است ، در کشور ما نیز این بازی به دلیل قدمت بالای که دارد از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است .

برای کاربران عزیزی که با بازی Tic Tac Toe 2 آشنایی ندارند باید عرض کنم که طریقه ی بازی اینگونه است که که شما می بایستی طوری مهره های خودتان را بچینید که یک ردیف 5 تایی پر شود و در این حالت به اصطلاح عمل دوز انجام گرفته است . بازی Tic Tac Toe 2 قابلیت تغییر اندازه ی و تعداد خانه های بازی را دارد ، و همچنین امکان تغییر اشکال مهره های شما نیز فراهم شده است . شما هم اکنون می توانید بازی Tic Tac Toe 2  بازی کم حجم و فکری دوز برای کامپیوتر را به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دربافت نمایید.

 

 

 

Tic-Tac-Toe-2-screenshot-2

 

Tic-Tac-Toe-2-screenshot-3

 

سیستم مورد نیاز بازی Tic Tac Toe 2 :

Operating system Microsoft Windows XP, Vista, Win7
Intel Pentium 4
512 MB of RAM
GeForce 6600
Sound device compatible with DirectX 9
DirectX 9
Free disk space: 6 MB

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 4 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Tic Tac Toe 2 مستقیم | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR