دانلود کتاب راز Secret – نوشته راندا برن – پرفروش ترین کتاب سال

دانلود کتاب راز Secret - نوشته راندا برن - پرفروش ترین کتاب سال

 

دانلود کتاب راز Secret

 

امروز برای شما دوستان عزیز ، دانلود کتاب راز – پرفروش ترین کتاب سال را آماده کرده ایم که تقدیم حضورتان می کنیم . شاید نویسنده ی کتاب روندا بایرن ( Rhonda Byrne ) هم فکر این موفقیت بزرگ و تاثیر گذاری شگرف را در زمان نوشتن کتاب راز نمی کرد . کتاب راز تا کنون به 46 زبان زنده ی دنیا ترجمه شده است و این یعنی موفقیتی جهانی . حالا هزاران فرد در جهان با این کتاب استثنایی به موفقیتهای باورنکردنی رسیده اند ، کتاب راز در کشور عزیزمان ایران هم طرفداران بی شماری دارد ، به دلیل همین محبوبیت جهانی بود که مستندی هم از این کتاب تولید شد.

بد نیست کاربران عزیزی که به محتویات کتاب راز آشنایی ندارند را کمی با آن آشنا کنیم . راز ، به اهمیت قانون نیروی جاذبه برای کمک به انسان برای نیل به آرزوهایش می پردازد و به ما نشان می دهد که توانایی های داریم که اگر به آن ها باور داشته باشیم ، می توانیم موفقیت های بزرگی را به دست بیاوریم . قانون جاذبه به ما می گوید که چیزی به نام سرنوشت وجود ندارد و همه اتفاقات زندگی ما ، کاملا در کنترل ماست . درکتاب راز به سوالات فراوانی پاسخ داده می شود ، پس پیشنهاد می کنیم شما هم این کتاب پرفروش و معتبر را دانلود و مطالعه نمایید .

 

 

مشخصات کتاب راز

نام کتاب : راز (Secret)
نویسنده:  Rhonda Byrne
فرمت : PDF
صفحات: 196
مترجم : مهدی قراچه داغی

The Secret is a best-selling 2006 self-help book written by Rhonda Byrne, based on the earlier film of the same name. It is based on the law of attraction and claims that positive thinkingcan create life-changing results such as increased wealth, health, and happiness. The book has sold more than 19 million copies worldwide and has been translated into 46 languages, but has nevertheless attracted a great deal of controversy, as well as being parodied in several TV programs.

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 12 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود کتاب راز

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR