دانلود بازی GRAVITY PROJECT – بازی مهیج عکس العمل سریع برای آندروید

دانلود بازی GRAVITY PROJECT برای آندروید

 

دانلود بازی GRAVITY PROJECT برای آندروید

 

اگر در دوران کودکی و جوانی خود ، بازی زیبا و به یاد ماندنی پپسی من را تجربه کرده باشید ، حتما با ما هم عقیده هستید که این بازی مهیج ، یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین بازی های کنسول قدیمی بوده و هست . اگر به بازی اعتیاد آور و جذابی مانند پپسی من علاقه داشتید و دارید ، بهتر است دانلود بازی مهیج عکس العمل سریع GRAVITY PROJECT که برای گوشی های آندروید طراحی شده است را از دست ندهید . ویژگی های مثبت بازی GRAVITY PROJECT تمامی ندارند ، می توانیم به گرافیک بسیار بالا و طراحی خاص این بازی اشاره کنیم که در نوع خود بی نظیر است .

در بازی GRAVITY PROJECT شما دشواری ندارید ! زیرا که تنها باید بدوید ، پرش بزنید و دراز بکشید . اما یادتان نرود که باید عکس العمل سریع داشته باشید تا از موانع پیش روی خود به خوبی عبور کنید . بازی به لطف بخش ها و مدل های مختلف آن به هیچ عنوان خسته کننده نخواهد شد . پس به شما کاربران همیشگی یاس دانلود پیشنهاد می کنیم این بازی زیبا را بر روی گوشی های آندروید ورژن ۲٫۱ و بالاتر خود نصب و از کیفیت و فضای سه بعدی بازی GRAVITY PROJECT نهایت لذت را ببرید .

 

 

 

GRAVITY PROJECT v1.4

 

GRAVITY_PROJECT_v1.4_5

How much do you trust your eye and reflex.
What if your time is ending; would you be finishing the game without panics?
Would you be changing the gravity instead of turning right and left…

Gravity Project, candidate to be the best 3D running game! An addictive game that you will not unhand.
Perfectly designed venues, maps, excellent game physics, barrier and character

فرمت فرمت: APK

حجم حجم: 22 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی GRAVITY PROJECT مستقیم | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR