دانلود بازی Driver 1 – بازی کم حجم و محبوب درایور برای PC

دانلود بازی Driver 1 درایور

 

دانلود بازی Driver 1 درایور

 

امروز برای شما دوستان عزیز بازی Driver 1 بازی کم حجم، محبوب و خاطره انگیز رانندگی درایور 1 را که از برترین بازی های کنسول محبوب و شناخته شده ی پلی استیشن 1 می باشد را آماده دانلود کرده ایم . درایور سن و سال بالایی دارد ! نزدیک به 13 سال از اولین رو نمایی این بازی اعتیاد آور می گذرد . اولین نسخه بازی درایور در سال ۱۹۹۹ میلادی برای کنسول Playstation 1 و در سال 2000 برای کامپیوتر تولید شد .

در بازی Driver 1 شما خیلی چیزها را تجربه خواهید کرد ، از تعقیب و گریز‌های نفس گیر و تا پرشهای دیدنی و جذاب ، یکی از نکات مثبت بازی Driver 1 وجود اتومبیل های قدیمی مانند : دوج چلنجر ، شورلت مالیبو ، کامارو ، چارجر ، ایمپالا و انواع مختلف اتومبیل زیبای فورد و … می باشد . جالب اینجاست که این بازی قدیمی ، داستان زیبایی هم دارد ، شما در ابتدا حرفه ای نیستید ! و باید گواهینامه ی خود را بگیرید تا وارد داستان زیبای بازی و مراحل جذاب آن شوید .

با اینکه در سال های اخیر نسخه های جدید بازی Driver با گرافیک عالی و گیم پلی فوق العاده وارد بازار شده اند اما شاید برای شما هم مثل ما ! جذابیت این نسخه ی قدیمی بیشتر از نسخه های جدید باشد . شما هم اکنون می توانید بازی Driver 1 درایور را با حجم کم برای PC از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Driver 1 :

–   حجم مناسب بازی
–    گیم پلی روان و اعتیاد آور
–    مراحل جذاب و طولانی
–    قابل اجرا بر روی اکثر سیستم ها
–    قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های  ویندوز
و …

 

 

Driver-1

 

 

Driver1

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 53 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Driver 1 مستقیم | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR