دانلود کتاب آموزش حل مکعب روبیک Rubik Cube

مکعب روبیک

 

مکعب روبیک یک بازی سرگرم کننده است که در آن یک مکعب مربع است با ۶ رنگ متفاوت در ۶ سمت مکعب ، اگر با این مکعب کار کرده باشید حتما متوجه شده اید پس از به هم ریختن رنگهای آن ، دیگر مشکل یا می توان گفت غیر ممکن است که بتوانید رنگ های آن را مرتب کنید. ما امروز در این پست آموزش کامل حل مکعب روبیک رو برای شما عزیزان گذاشتیم تا بتوانید این مکعب جادویی رو حل کنید.

بدیهی است پس از خواندن این آموزش شما به راحتی می توانید با فرمول هایی که در آموزش آمده است رنگهای این مکعب را مرتب کنید. البته برای ماهر شدن در این بازی ، شما حتما باید تمرین های زیادی داشته باشید.

فرمت فرمت: PDF

حجم حجم: 0.7 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود مستقیم

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR