دانلود Microsoft Silverlight 5.1.50918.0 x86/x64 – پلاگین کاربردی مایکروسافت

دانلود Microsoft Silverlight 5.1.40620.0 x86/x64 - پلاگین کاربردی مایکروسافت

 

دانلود Microsoft Silverlight

پلاگین کاربردی مایکروسافت

 

Microsoft Silverlight 5.1.50918.0 x86/x64نرم افزاری است شبیه به Adobe Flash می باشد  که رقیب جدی برای شرکت ادوب  می باشد . نرم افزار Microsoft Silverlight  به مرورگر شما امکان اجرای انیمیشن ها ، صوتی ، تصویری ، گرافیک را می دهد . این نرم افزار کاری شبیه افزونه انجام مید هد که بر روی سیستم عامل و یا مرورگرتان نصب می شود .

با silverlight برنامه هایی که با زبان برنامه نویسی ASP.NET نوشته شده است را می توان توسعه داد . لازم به ذکر است این تکنولوژی که می توان به عنوان رقیب شرکت ادوب خواند در سیستم عامل های مکینتاش نیز قابل پشتیبانی هست . هم اکنون می توانید نرم افزار Microsoft Silverlight را از سایت یاس دانلود در یافت نمایید.

 

 

 

قابلیت های نرم افزار Microsoft Silverlight :

– توسعه سریع از طریق نشانه گذاری مبتنی بر XML
– قابل نصب بر روی انواع ویندوز از جمله ویندوز 7 و 8 و 10
– بسیار انعطاف پذیر
– اجرای فایل های ویدئویی با کیفیت بسیار بالا

– و…

 

 

 

تغییرات در نسخه جدید:

–  رفع باگ های نرم افزار

–  تغییرات جزئی در نرم افزار

 

 



مهرگان آی‌تی


Microsoft Silverlight

Microsoft Silverlight is a programmable web browser plugin that enables features such as animation, vector graphics and audio-video playback so you can experience rich Internet applications.

Silverlight offers a flexible programming model that supports AJAX, VB, C#, Python, and Ruby, and integrates with existing Web applications.

It supports fast, cost-effective delivery of high-quality video to all major browsers running on the Mac OS or Windows.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6+12 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR