دانلود CCleaner Professional / Business / Technician 6.22.10977 + Portable – بهینه سازی و افزایش سرعت کامپیوتر

دانلود CCleaner Free /Professional /Business/Technician 5.78.8558 Final + Portable - بهینه سازی و افزایش سرعت کامپیوتر

 

دانلود CCleaner

 

CCleaner Professional / Business / Technician 6.22.10977 + Portable جدید ترین نسخه از نرم افزار رایگانی می باشد که یکی از مفید ترین ابزار های بهینه ساز سیستم های دسکتاپ و لپ تاپ ها به حساب می آید . همه ی ما می دانیم که به مرور زمان و بر اثر نصب و یا حذف نرم افزار های مختلف بر روی سیستم عامل ، سیستم ما دچار افت سرعت شده و کارایی اولیه خود را از دست می دهد . راه های زیادی برای بهبود عملکرد کامیوتر وجود دارد که یکی از بهترین آن ها استفاده از نرم افزار های بهینه ساز ریجستری می باشد . از این رو ما برای شما کاربران عزیز یاس دانلود ، نرم افزار CCleaner را آماده کرده ایم که با استفاده از آن می توانید به سادگی برای پاکسازی ویندوز و رجیستری ویندوز خود اقدام نمایید .

با حذف فایل های اضافه ، مرتب کردن چینش فایل ها در درایو های سیستم خود و دیگر عملیاتی که توسط نرم افزار CCleaner می توانید انجام دهید ، تفاوت در سرعت و کارایی سیستم خود را به وضوح مشاهده خواهید کرد . این گفته ها صرفا کلمات تبلیغاتی نیستند ! کافیست یک بار سیستم خود را با ابزار های این برنامه بهینه کنید تا به یکی از میلیون ها هوادار این نرم افزار تبدیل شوید. شما هم اکنون می توانید نرم افزار CCleaner را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار CCleaner:

– پاک سازی کامل هارد دیسک از برنامه های اضافی

– بهینه سازی ویندوز و بالا بردن سرعت آن

– قابلیت پاک کردن اطلاعات بطور عادی و امنیتی (NSA, DOD) را دارد

– پاکسازی فایل های موقت، history آدرس ها، کوکی ها در اینترنت اکسپلورر

– رفع مشکل در هنگام پاک کردن Clipboard

– اضافه کردن مرورگر Safari

– بهینه سازی دسترسی به File System

– به روز رسانی موتور نصب کننده برنامه

و …

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  مشاهده تفاوت نسخه های مختلف

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 47~130 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR