دانلود بازی فکری و جذاب Adventures of Robinson Crusoe برای PC

Adventures-of-Robinson-Crusoe

 

در این ساعت و برای شما کاربران همیشگی یاس دانلود ، بازی فکری شناخته شده و فوق العاده جذاب رابینسون کِروزوئه را آماده کرده ایم . رابینسون کروزوئه مشهورترین رمان نویسنده انگلیسی دانیل دِفو می باشد که بسیاری از ما آن را خوانده و یا نمایش آن را دیده ایم ، قهرمان داستان، زندگی مرفه خود در بریتانیا را برای مسافرت در دریاها ، رها کرده و پس از اینکه از یک حادثه در دریا جان سالم به در می‌برد، ۲۸ سال را در یک جزیره و اغلب به تنهایی به گذران زندگی می‌پردازد تا آنکه زندگی یک بومی وحشی آن جزیره را نجات داده و …

 

از داستان بازی که بگذریم باید عرض کنم این بار شما باید به رابینسون و دوستانش کمک کنید تا راز های جزیره ای که در آن گرفتار شده اند را کشف کنند . مراحل بازی کاملا فکری و مهیج طراحی شده اند ، شما باید نکته بین باشید تا از مراحل عبور کنید . بازی های بسیاری در سبک این بازی تولید شده اند که به اصطلاح به آنها بازی هیدن آبجکت گفته میشود ، اما شاید دلیل برتری این بازی نسبت به بازی های هم رده ، داستان و شناخته شده بودن آن است .

 

پس پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که این گیم فوق العاده را از دست ندهید ، توجه داشته باشید که برای اجرای بازی نیاز به سیستم های قوی ندارید و بازی بر روی سیستم های متوسط هم قابل اجرا می باشد ، همچنین میتوانید این بازی فکری را بر روی سیستم عامل های روز ، مانند ویندوز 7 و 8 نیز نصب و اجرا نمایید و از آن لذت ببرید .

 

ویژگی های بازی Robinson Crusoe :

–  اجرای بازی بدون نیاز به سخت افزار قوی
–  سازگار با تمامی ویندوز ها
–  داشتن گرافیک بسیار زیبا
–  داشتن کیفیت فوق العاده ی صدا و تصویر
–  حجم مناسب
–  و …

 

K28a1

 

K38a1

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 105 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود مستقیم | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR