دانلود مستند مرگبارترین قاتلان زیر آب NG – World’s Deadliest : Underwater Killers

Worlds Deadliest Underwater Killers Yasdl.com  - دانلود مستند مرگبارترین قاتلان زیر آب NG – World's Deadliest : Underwater Killers

 

مستندی دیگر در کانال نشنال جئوگرافیک ( National Geographic ) این بار به سراغ اعماق دریاها رفته جایی که قاتلان بسیار وحشتناک و نامحسوس در دل خود جای گرفته است . در این مستند از نزدیک با این قاتلان روبه رو می شوید .

برای کسانی که این مستند را مشاهده میکنند شاید بگویند که این منطقه وحشی  بسیار زیبا و عجیب به نظر می رسد ، اما بیایید کمی دقیق تر بنگریم ، این جانوران در عین این که بسیار زیبا می باشد ، بسیار نیز خطرناک می باشد ، که نزدیکی با این گونه حیوانات با مرگ فقط یک تار مو فاصله دارد .هم اکنون شما کاربر گرامی میتوانید این مستند را با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید . امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود .

 

 

نام انگلیسی : World’s Deadliest : Underwater Killers
نام فارسی : مستند مرگبارترین قاتلان زیر آب
مدت زمان : 47 دقیقه
حجم : 385 مگابایت
زبان : انگلیسی
زیرنویس : انگلیسی

  ( برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی تصویر کلیک نمایید )

Screenshot Worlds Deadliest Underwater Killers Yasdl.com  89x150 - دانلود مستند مرگبارترین قاتلان زیر آب NG – World's Deadliest : Underwater Killers

 

 

 

فرمت راهنمایی :

برای بازکردن این مستند یکی از نرم افزار های پخش کننده لازم هست ، توصیه ما به شما KMPlayer می باشد .

 

فرمت فرمت : AVi

حجم حجم : 385 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود مستند مستقیم

دانلود دانلود : لینک کمکی – مدیافایر

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR