دانلود WinRAR 7.00 Final x86/x64 + Portable + Farsi + Win/Mac/Linux – نرم افزار فشرده سازی وینرار

دانلود WinRAR نرم افزار فشرده سازی وینرر

 

دانلود WinRAR

|نرم افزار وینرر WinRAR + نسخه فارسی + Portable |

 

WinRAR 7.00 Final x86 & x64 + Portable + Farsi Win/Mac/Linux وینرار یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. نسخه کنونی تازه‌ترین نسخه از نرم افزار محبوب مدیریت فایل‌های فشرده است که در این مطلب از سایت یاس دانلود امکان دانلود آن را برای سه سیستم‌عامل ویندوز، مک و لینوکس فراهم ساخته‌ایم. وین‌رر را باید به عنوان یکی از نرم افزارهای پیش‌فرض در کلیه سیستم‌های رایانه‌ای به شمار برد. از آنجا که کاربرد در شبکه اینترنت در زندگی شخصی و یا کاری همه ما به بخشی جدایی‌ناپذیر بدل شده، برخی از ابزارها هستند که برای سهولت در انجام امور باید آن‌ها را حتما بر روی سیستم نصب کنیم. نرم افزار وینرر نیز یکی از این ابزارهاست که با دارا بودن امکانات فوق‌العاده خود همواره توانسته توجهی خاص از سوی کاربران به خود داشته باشد. این برنامه و امکانات متعدد آن برای بسیاری از افراد شناخته شده و چندان نیاز به معرفی ندارد؛ ولی برای آن دسته از افرادی که برای اولین بار قصد نصب آن را دارند باید بگوییم که پس از نصب، حتما از خود می‌پرسید که زندگی بدون این برنامه تا‌به‌حال چگونه ممکن بوده است؟ پیشنهاد می‌کنیم ما را در معرفی تکمیلی این نرم افزار محبوب و قدرتمند همراهی کنید تا با گوشه‌ای از امکانات فوق‌العاده آن آشنا شوید. برنامه WinRAR وینرار می تواند فایل های با فرمت RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE را از حالت فشرده خارج کند.

 

وین رر (WinRAR) نام یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی به منظور مشاهده و مدیریت فایل‌های فشرده در فرمت‌های RAR/ZIP در سه سیستم‌عامل لینوکس، مک و ویندوز است. با استفاده از وین رر، شما می‌توانید هرگونه فایل را در کنار هم قرار داده و یک آرشیو فشرده شده از آن‌ها بسازید. تصور کنید که قصد دارید یک مجموعه کامل از فیلم، صوتی یا هر نوع فرمت دیگری را با دوستان خود در فضای مجازی به اشتراک بگذارید. در الت عادی، کلیه این فایل‌ها را برای نظم‌دهی بیشتر در داخل فولدر قرار داده‌اید. اما زمانی که برای آپلود و یا ارسال آن‌ها اقدام می‌کنید، متوجه می‌شوید که قرار است هر فایل به شکلی مجزا ارسال شود. زمانی که صحبت از صدها فایل مختلف در میان باشد، به‌اشتراک‌گذاری و جابه‌جایی یکایک فایل‌ها به هیچ وجه از لحاظ زمان و هزینه مقرون به صرفه نخواهد بود. این همان جایی‌ست که وین رر با خصوصیات خاص خود پا به میدان می‌گذارد. با استفاده از وین رر شما می‌توانید مجموعه‌ای از صدها فایل مختلف را صرف‌نظر از فرمتی که دارند، در قالب یک آرشیو فشرده شده قرار دهید؛ به گونه‌ای که در نهایت سرعت بتوان کلیه فایل‌ها را تنها با یک آپلود مستقل به‌اشتراک گذاشت. استفاده از وین رر به شما این امکان را می‌دهد که هم بتوانید مجموعه فایل‌های خود را آرشیو کرده و نسخه‌ای کم حجم از مجموعه آنان نگه دارید و هم اینکه بتوانید با سرعت بیشتری آن‌ها را در بین حافظه‌ها جابه‌جا کنید و یا اینکه با دیگران به اشتراک بگذارید.از مهمترین قابلیت های نرم افزار وینرر می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که برنامه وین رار نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن و نسخه جدید نرم افزار winrar را به همراه کرک برای نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

وین رر و فرمت مخصوص رر (RAR) به مرور زمان تکامل فوق‌العاده‌ای یافته‌اند. برخلاف نسخه‌های پیشین، در نسخه جدید این نرم افزار شاهد اضافه شدن امکانات متعددی هستیم که می‌تواند این فرمت را یک سر و گردن بالاتر از سایر فرمت‌های فشرده نظیر ایزو، زیپ یا … قرار دهد. علاوه بر این، نرم افزار وین رر پشتیبانی کاملی از تمامی فرمت‌های آرشیو در دنیای دیجیتال دارد و در واقع شما تنها با نصب داشتن این برنامه بر روی سیستم خود می‌توانید کلیه فرمت‌های فشرده را بدون نیاز به نصب دیگر نرم افزارها مدیریت کنید. به‌اشتراک‌گذاری فایل‌ها در فضای وب، دانلود مجموعه‌های آموزشی، آلبوم‌های موسیقی و … تماما به صورت آرشیوهای رر انجام می‌گیرد و شما برای باز کردن محتوا آن نیاز به نصب این برنامه دارید. اگر از بازدیدکنندگان ثابت وب‌سایت یاس دانلود باشید، احتمالا به خوبی می‌دانید که کلیه فایل‌های به‌اشتراک گذاشته شده در این وب‌سایت نیز در فرمت رر بوده و برای دسترسی به محتوای آن حتما لازم به نصب این برنامه بر روی سیستم می‌باشد. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید به آسانی مجموعه فایل‌های خود را در قالب آرشیوهایی فشرده شده در اختیار دوستان یا مخاطبان خود قرار دهید. ضمن اینکه شما حتی می‌توانید بر روی فایل‌های فشرده خود رمز عبور قرار دهید تا هیچ فرد دیگری نتواند به محتوای آن‌ دسترسی داشته باشد. در کنار همه این‌ها، نرم افزار وین‌رر به دلیل دارا بودن رابط گرافیکی و کارکرد بسیار ساده خود توانسته شمار بسیاری از کاربران مبتدی تا حرفه‌ای را به خود جذب کند. از دیگر امکانات این نرم افزار قدرتمند می‌توان به قابلیت تکه تکه کردن فایل‌های حجیم، رمزگذاری پیشرفته فایل‌های فشرده، سازگاری با انواع مختلف فرمت‌های فشرده و … اشاره کرد.

 

 

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار وینرار WinRAR :

– امکان ساخت آسان و سریع آرشیوهای رار (RAR) و زیپ (ZIP)
– قابلیت دسترسی به محتوای انواع فرمت‌های فشرده دیگر نظیر ARJ, BZIP2, CAB, GZ, ISO, JAR, LHA, RAR, TAR, UUE, XZ, Z, ZIP, ZIPX, 7z, 001
– دارا بودن امکان Checksum verification برای فرمت‌های ARJ, BZIP2, CAB, GZ, BZIP2, RAR, XZ, ZIP, 7z
– قابلیت فشرده‌سازی و استخراج محتوا به صورت مالتی ترد
– ساپورت فایل‌هایی حجیم با ماکزیمم حجم 18 میلیون ترابایت
– قابلیت رمزگذاری پیشرفته فایل‌های فشرده جهت حفظ امنیت و جلوگیری از دسترسی دیگران به محتوای فایل‌های فشرده شده
– امکان ساخت آرشیوهای چند پارته و یا استخراج محتوای اینگونه فایل‌ها
– قابلیت ساخت و یا استخراج محتوای فایل‌های فشرده SFX
– امکان درج کامنت برای شخصی‌سازی صفحه اولیه اجرای فایل فشرده
– پوسته های متعدد و بسیار زیبا در اندازه های متفاوت
– پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان شیرین فارسی
– پسورد گذاری روی فایل ها

– قابلیت فشرده سازی و سریع و مطمئن فایل ها
– امکان قرار دادن پسورد در هنگام فشرده سازی فایلها
– قابلیت استخراج سریع فایل ها از حالت فشرده
– قابلیت بازیابی و تعمیر فایلهای فشرده شده
– ساخت فایل های فشرده با فرمت EXE
– قابلیت اسکن کردن با آنتی ویروس به منظور کشف فایل های مخرب
– Wizard برای آسان تر شدن کار ساخت فایل های فشرده و همچنین Extract کردن آن ها
– استفاده از جدیدترین متدها برای کاهش دادن حجم و کیفیت در انجام فشرده سازی
– بهبود سرعت فشرده سازی برای سیستم های چند پردازنده ای و چند هسته ای
– اضافه شدن گزینه حذف پوشه های تکراری در تنظیمات برنامه
– توانایی تعمیر فایل های خراب RAR و استخراج فایل های سالم
– دارا بودن نسخه موبایل (وینرر اندروید)
– سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 10 ، ویندوز 11 ، 7 و 8
و …

 

سوالات متداول:

آیا دانلود و استفاده از نرم افزار WinRAR رایگان است؟

–  خیر؛ نرم افزار وینرر برای استفاده نیاز به لایسنس می باشد که سایت یاس دانلود کرک و Patch مورد نیاز رو به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد.

نرم افزار WinRAR از چه فرمت فایل های فشرده پشتیبانی می کند؟

فرمت های (RAR) و (ZIP)
–  قابلیت دسترسی به محتوای انواع فرمت‌های فشرده دیگر نظیر ARJ, BZIP2, CAB, GZ, ISO, JAR, LHA, RAR, TAR, UUE, XZ, Z, ZIP, ZIPX, 7z, 001

آیا نرم افزار WinRAR بر روی ویندوزهای 7/8/10/11 قابل نصب می باشد؟

–  بله، نرم افزار WinRAR با تمام ویندوزهای 7/8/10/11 سازگار می باشد.

آیا دانلود از سایت یاس دانلود با تعرفه نیمه بها محسوب می شود؟

–  بله، تمامی سرورهای سایت یاس دانلود داخل ایران هستند و در سایت تعرفه ترجیحی ثبت شدند و تمامی دانلودها از سایت یاس دانلود با هزینه نیمه بها محسوب خواهند شد.

 



مهرگان آی‌تی


WinRAR

WinRAR is a powerful archive manager. It can backup your data and reduce the size of email attachments, decompress RAR, ZIP and other files downloaded from Internet and create new archives in RAR and ZIP file format. You can try WinRAR before buy, its trial version is available in downloads.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

یکی از دو روش زیر:

1.  فایل Rarreg.key رو در محل نصب نرم افزار کپی نمایید .

2.  فایل Rarreg.key رو در مسیر زیر کپی نمایید . (حتما فایل های Hidden رو قابل مشاهده کنید)

C:Users -> YourName -> AppData -> Roaming -> WinRAR

یا توسط فایل Keygen لایسنس مورد نظر رو تولید کنید.

 

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3~6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR