دانلود IDM Internet Download Manager 6.42 Build 3 Final Retail + Portable – اینترنت دانلود منیجر

دانلود IDM Internet Download Manager اینترنت دانلود منیجر

 

دانلود IDM Internet Download Manager

| اینترنت دانلود منیجر IDM به همراه کرک و پچ جدید |

 

Internet Download Manager 6.42 Build 3 Final Retail + Portable یا IDM تازه‌ترین نسخه از نرم افزار اینترنت دانلود منیجر است که در این مطلب از سایت یاس دانلود آن را به خدمت شما عزیزان بازدیدکننده ارائه خواهیم کرد. در بسیاری از مواقع، کاربران به طور دقیق علت نیازمندی به یک ابزار دانلود منیجر در سیستم را متوجه نمی‌شوند. با وجود اینکه امکان استریم و تماشای آنلاین محتوای چندرسانه‌ای بر بستر اینترنت مهیاست، ولی هنوز هم بسیاری ترجیح می‌دهند که به جای تماشای آنلاین، فایل مورد نظر خود را دانلود و سپس آن را از طریق نرم افزار دلخواه خود تماشا کنند. البته این موضوع، صرفا در رابطه با محتوای مالتی مدیا قابل تعریف است و دیگر فایل‌های به اشتراک گذاشته شده در فضای اینترنت که امکان استفاده آنلاین آن‌ها میسر نیست، حتما لازم است توسط کاربر بر روی سیستم دانلود شوند. به طور کلی در صورتی که شما نیاز دارید حجم بزرگی از دیتای موجود بر روی یک وب‌سایت را دانلود کنید، لازم است که استفاده از یک ابزار دانلود منیجر را لازم و جدی به شمار آورید. استفاده از ابزارهای دانلود منیجر در هنگام دانلود کردن فایل‌های حجیم از جمله فیلم، تصاویر بزرگ، فایل‌های سنگین و … بسیار ارزش توجه دارد.

 

در ابتدا بد نیست که نگاهی به دانلود منیجرهای پیش‌فرض بیندازیم. تقریبا می‌توان گفت کلیه مرورگرهای اینترنتی مجهز به ابزار دانلود منیجر پیش‌فرضی هستند که توسط آن‌ها می‌توان فایل‌ها را از شبکه اینترنت دانلود و بر روی سیستم ذخیره‌سازی کرد. اما این قابلیت در مرورگرهای اینترنتی، نسخه‌ای ساده از ابزار دانلود منیجر است که امکاناتی کاملا محدود دارد و از همه مهم‌تر اینکه دانلود فایل‌ها به کمک آنان، زمان بسیار زیادی را طلب می‌کند. ورود دانلود منیجرها به بازار محصولات نرم افزاری دقیقا به دلیل وجود چنین نیازهایی از سمت کاربران مطرح شد. در ابتدا کلیه دانلود منیجرها با شعار افزایش سرعت دانلود فایل‌ها پا به عرصه گذاشتند؛ شعاری که چندان هم دور از واقعیت نبود و با تکه تکه کردن فایل دانلودی در هنگام دریافت، به خوبی می‌شد این بهبود را حس کرد. در این زمان بود که رفته رفته کاربران استفاده از ابزارهای پیش‌فرض برای دانلود فایل‌ها را به فراموشی سپرده و نصب یک نرم افزار دانلود منیجر را به عنوان یکی از ملزومات کارکرد سیستم خود تعریف کردند. این بحث به اندازه‌ای جدی است که همین حالا بسیاری از ما پس از نصب ویندوز، اولین چیزی که دانلود می‌کنیم ابزار دانلود منیجر است. با وجود اینکه شمار بسیار زیادی از ابزارها به منظور مدیریت دانلود قابل انتخاب و نصب هستند، در بین همه آن‌ها ابزار آی دی ام (IDM) به عنوان یک برند حرفه‌ای در بین کاربران شناخته شده است. وب‌سایت یاس دانلود مفتخر است که از همان روزهای ابتدایی تا به امروز، همواره تازه‌ترین نسخه از این دانلود منیجر محبوب را به همراه کرک و فعال‌ساز تست شده در اختیار مخاطبین خود قرار داده و استقبال میلیونی شما عزیزان، حاکی از محبوبیت فوق‌العاده این نرم افزار می‌باشد.

در صورتی که شما هم یک دانلودر حرفه‌ای هستید و بسیاری از محتوای مورد علاقه خود از قبیل فیلم، بازی، نرم افزار تخصصی و … را از طریق اینترنت دانلود می‌کنید، پیشنهاد وب‌سایت یاس دانلود این است که حتما یک نسخه از نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (دانلود IDM) را بر روی سیستم خود نصب کنید. لازم به ذکر است که شما عزیزان همواره می‌توانید تازه‌ترین نسخه از نرم افزار Internet Download Manager را به همراه کرک فعال‌ساز از ادامه همین مطلب دریافت نمایید.

 

 

 

نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (Internet Download Manager)، مجموعه‌ای از امکانات کاربردی و مفید را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید ضمن تهیه لیست دانلود فایل‌های مورد نیاز خود، روند دانلود آن‌ها را به سرعت شروع کنید و از سرعت بسیار بالا در بارگیری اطلاعات حیرت‌زده شوید! این نرم افزار در مقایسه با دیگر ابزارهای مشابه در زمینه مدیریت دانلود، قادر است 5 الی 6 برابر سرعت دانلود فایل‌ها را برای شما افزایش دهد. البته این تنها یکی از امکانات کاربردی این نرم افزار به شمار می‌رود؛ زیرا که این برنامه در کنار قابلیت افزایش سرعت امکانات متعدد دیگری را نیز در خود دارد که پیشنهاد می‌کنیم جهت آشنایی با آن‌ها، ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید. این برنامه با دارا بودن امکان مکث و ادامه دانلود فایل‌ها، انقلابی را در روند دریافت فایل‌ها از روی سرورهای اینترنتی به وجود آورد. در واقع شما در هر زمان که تصمیم بگیرید می‌توانید روند دانلود شدن فایل مورد نظر خود را متوقف کنید و در زمانی دیگر آن را ادامه دهید. این قابلیت بیشتر در مواقعی کاربرد دارد که شما بخواهید در صورت افت سرعت اینترنت و یا دیگر عوامل احتمالی، دانلود فایل‌ها را به زمانی دیگر موکول کنید؛ با این تفاوت که در آن زمان دانلود فایل‌ها از ابتدا نشده و شما تنها کافی‌ست ادامه دانلود فایل خود را به انجام برسانید. علاوه بر این، امکانات متعدد در زمینه تهیه لیست دانلود در این نرم افزار نیز بسیار کاربردی و حرفه‌ایست؛ تا جایی که شما می‌توانید تعداد نامحدودی از لیست‌های دانلود را ایجاد کنید که هریک از آن‌ها حاوی ده‌ها فایل مختلف برای دانلود شدن باشند. برای هر لیست شما می‌توانید تنظیماتی جداگانه تعریف کنید تا در صورت تمایل بتوان فایل‌ها را به صورت گروهی و همزمان دانلود کرد یا اینکه در هر زمان تنها یک آیتم از لیست شروع به دانلود کند.

 

در کنار این‌ها، قابلیت زمان‌بندی شروع و پایان دانلود فایل‌ها نیز دیگر امکان مهمی است که کاربران این نرم افزار به خوبی با آن آشنایی دارند. در صورتی که طرح خریداری شده اینترنت شما هم دارای بسته شبانه باشد، احتمالا به خوبی می‌دانید که دانلود کردن فایل‌های حجیم در ساعات پایانی شب برای شما هزینه بسیار کمتری را در پی خواهد داشت. ولی به هیچ وجه لازم نیست که در این ساعات از خواب بیدار شده و دانلود خود را به صورت دستی شروع و پایان بزنید؛ زیرا که این برنامه با دارا بودن قابلیت دانلود گروهی و زمان‌بندی شده این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا بتوانید دانلود فایل‌ها را رأس یک ساعت خاص شروع و در ساعتی دیگر به پایان برسانید تا به طور مفید از اوقات شبانه بسته اینترنتی خود نهایت استفاده را کرده باشید. از مهم‌ترین مزیت‌های این دانلود منیجر حرفه‌ای باید به امکان پشتیبانی از کلیه مرورگرهای اینترنتی رایج و محبوب در بازار اشاره کرد؛ این امکان بدین معناست که با نصب کردن این نرم افزار بر روی سیستم، هریک از لینک‌های دانلود که در مرورگرهای اینترنتی را کلیک کنید، به طور خودکار نرم افزار IDM به اجرا درآمده و ضمن تشخیص لینک، فرآیند دانلود آن را برای شما شروع می‌کند. علاوه بر این، این برنامه به طرز خودکار اطلاعات دانلود شده را برای شما دسته‌بندی می‌کند تا در پایان بتوانید فایل‌های دانلود شده را متناسب با فرمت و نوع هریک، در دسته خاص آن پیدا کنید.

 

با استفاده از نرم افزار قدرتمند Internet Download Manager ، دیگر هیچ عاملی مثل قطع شدن سرعت اینترنت، نوسانات سرعت دانلود و … عامل کسر شدن حجم ناعادلانه از حساب و بسته اینترنتی شما نخواهد شد؛ زیرا که برخلاف روش‌های معمول برای دانلود فایل‌ها که در صورت وقوع خطا، مجبور به دانلود دوباره کل فایل از ابتدا هستید، با این برنامه شما می‌توانید پس از رفع شدن مشکل، فرآیند دانلود فایل مورد نظر خود را از ادامه آن به انجام رسانده و آن را خیلی سریع و مقرون به صرفه تکمیل کنید. امکان مفید دیگری که در این نرم افزار وجود دارد، افزونه‌ای است که به طور خودکار بر روی مرورگر اینترنتی شما نصب می‌شود. این افزونه حرفه‌ای، گزینه جدیدی را به راست کلیک موس در صفحات وب اضافه می‌کند که توسط آن بتوانید لینک انتخابی را به صورت تکی و یا مجموع کلیه لینک‌های موجود در صفحه را به صورت گروهی دانلود کنید. علاوه بر این، افزونه مذکور در وب‌سایت‌های پخش آنلاین صوت و ویدیو نیز کمک شایانی را در دریافت این محتوای آنلاین به شما می‌کند. به عنوان مثال در صورتی که قصد داشته باشید از وب‌سایت‌هایی نظیر یوتیوب، آپارات و … محتوای ویدیویی را دانلود کنید، هیچ نیازی به ابزارهای مخصوص ندارید؛ زیرا که این برنامه به کمک افزونه مذکور می‌تواند محتوای در حال پخش در صفحات وب را تشخیص دهد تا شما تنها با یک کلیک بتوانید اینگونه ویدیوها که امکان دانلود مستقیم ندارند را دریافت کنید.

 

 

ویژگی‌های اصلی نرم افزار IDM Internet Download Manager :

–   امکان دانلود کامل یک سایت از اینترنت
–   پشتیبانی از زبان شیرین فارسی و چندین زبان دیگر
–   دانلود ساده با یک کلیک
–   قابلیت Resume و ادامه دانلودها بعد از چندین بار دانلود
–   قابلیت Drag and Drop لینک ها در IDM
–   امکان استفاده از سرورهای میانجی (واسط و جایگزین)
–   قابلیت زمانبندی و صف بندی لیست دانلود
–   پشتیبانی از تمامی نرم افزارها و مرورگرهای محبوب موجود از جمله گوگل کروم ، موزیلا ، IE و …
–   امکان یکپارچه شدن پیشرفته با مرورگر و هماهنگی با آن
–   امکانات خاص برای دانلود ویدئو و فایل های فلش
–   سازگاری کامل با تمامی مرورگرهای موجود
–   بیشترین سرعت دانلود در هنگام دریافت فایل
–   ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
–   پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
–   افزایش پنج 5 برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین متدها
–   بهبود سرعت دانلود و پشتیبانی کامل از تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز 10 ، 8 و 7
–   پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers
–   دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
و …

 

سوالات متداول:

آیا نرم افزار IDM دارای کرک یا Patch می باشد؟

–  بله، یاس دانلود همیشه بهترین و قویترین Patch ها رو برای راحتی کاربران در سایت قرار می دهد.

 

آیا نرم افزار IDM با همه مرورگرها سازگار می باشد؟

–  بله، نرم افزار اینترنت دانلود منیجر با همه مرورگرهای رایج سازگار هستش، فقط کافیه داخل تنظیمات نرم افزار تیک مرورگر مورد نظر رو انتخاب بفرمایید.

 

آیا نرم افزار Internet Download Manager بر روی ویندوزهای 7/8/10/11 قابل نصب می باشد؟

–  بله نرم افزار Internet Download Manager بر روی همه ویندوزها قابل نصب می باشد.

 

آیا دانلود از سایت یاس دانلود با تعرفه نیمه بها محسوب می شود؟

–  بله، تمامی سرورهای سایت یاس دانلود داخل ایران هستند و در سایت تعرفه ترجیحی ثبت شدند و تمامی دانلودها از سایت یاس دانلود با هزینه نیمه بها محسوب خواهند شد.

 

 

تغییرات در نسخه جدید 6.41.3 :

Fixed problems with downloading from several sites
Fixed mp4 video assembling problems for some streams when sound did not play, or when video played too fast and only the sound played, etc.
Fixed bugs

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  هنگامی که نرم افزار از شما سریال نامبر خواست باید اون رو پچ کنید.(ابتدا صفحه ای که میگه سریال نامبر شما جعلی است رو ببندین)

برای پچ کردن ابتدا باید:

–  اینترنت و آنتی ویروس تون رو غیر فعال کنید.

–  با استفاده از کلیدهای CTRL + ALT + DELETE به بخش Processes در Task Manager رفته و فایل اجرایی IDMan.exe را ببندید.

–  فایل Patch را به محل نصب نرم افزار برده، سپس به صورت Run As Administrator اجرا کنید و ابتدا کلید Patch رو بزنید.

–  سپس فایل اجرایی نرم افزار یعنی IDMan.exe رو در محل نصب انتخاب، سپس یک نام و فامیل دلخواه وارد نمایید.

–  از آپدیت نمودن نرم افزار مطلقاً خودداری کنید تا نرم افزار از کار نیافتد!

 

–   در صورت مشکل با پچ کردن یا ارور Fake Serial نسخه جدید IDM ، باید نسخه قبلی رو به صورت Full و یا توسط نرم افزارهای Uninstaller حذف نمایید، سپس اقدام به نصب نسخه جدید بفرمایید.

 

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15/25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR