دانلود رایگان نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری 91

دانلود رایگان نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور 91

 

دانلود رایگان نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری 91

 

امروز برای شما کنکور های عزیز دانلود نرم افزار رایگان انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری سال 91 رو آماده دانلود کردیم. با نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور شما با وارد کردن رتبه کشوری خود، خواهید دید که در چه رشته ها و دانشگاه هایی قبول خواهید شد .

نرم افزار انتخاب رشته کنکور با توجه به آمار و اطلاعات کنکوری های سال 90 تهیه شده است که می تونه شما را از هر گونه انتخاب رشته توسط موسسات دیگر بی نیاز کند . شما هم اکنون می توانید نرم افزار انتخاب رشته کنکور 91 برای رشته های ریاضی، تجربی ، انسانی و … رو از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

.

اگر زبان نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور به صورت صحیح نمایش داده نمی شود مراحل زیر را انجام دهید:

control panel –>region and language –>tabe administrative –>change system local –> Persian ro select konid

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 6 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور 91

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR