دانلود نرم افزار جستجو در کامپیوتر Fast Find با سرعت فوق العاده بالا

Fast-Find

 

Fast Find اگر از جستجو گر ویندوز خسته شده اید و فکر میکنید جستجو گر ویندوز بسیار کند عمل میکند ؛ با نرم افزار جستجوگر Fast Find کارتان فوق العاده راحت میشود . این برنامه پس از اولین اجرا کل هارد دیسک شما را اسکن میکند و لیست فایل ها را در دیتابیس خود ذخیره میکند و با جستجوی شما لیست فایلهای یافت شده را پیدا میکند.

هم چنین میتوانید از ترفند هایی برای یافتن فایل خود استفاده کنید . مثلا میتوان با نوشتن نام درایو فایل مورد نظر یا پوشه ای خاص جستجو را محدود تر کنید تا به فایل مورد نظر دست پیدا کنید . ضمنا دیتابیس هم بطور خودکار بروز میشود و نیازی به بروز رسانی دستی وجود ندارد . هم اکنون می توانید این نرم افزار کم حجم و پرکاربرد را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

.

 

 

note51 دانلود نسخه جدید نرم افزار کدک K Lite Mega Codec Pack 8.8.0 Final فرمت: EXE / قابل اجرا در هارد های NTFS

chart pie دانلود بازی رزیدنت اویل Resident Evil Operation Raccoon City 2012 برای PC حجم: 0.5 مگابایت

down دانلود بازی رزیدنت اویل Resident Evil Operation Raccoon City 2012 برای PC دانلود: لینک مستقیم

lock دانلود بازی رزیدنت اویل Resident Evil Operation Raccoon City 2012 برای PC رمز: www.yasdl.com

source دانلود بازی رزیدنت اویل Resident Evil Operation Raccoon City 2012 برای PC منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

  • دانـــــــلود


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR