دانلود نرم افزار قبله نما و اذان برای آندروید – Islamic Compass Prayer Times

islamic-compass-prayer-times

.

نرم افزار Islamic Compass – Prayer Times یکی از بهترین برنامه ها برای یافتن جهت قبله و اذان است . با استفاده از این نرم افزار می توانید بدون هیچ تنظیماتی یا بدون اتصال به اینترنت قبله را در هرجای دنیا پیدا کنید . همچنین این نرم افزار با استفاده از GPS میتواند موقعیت شما را شناسایی کرده و برایتان در وقت نماز اتوماتیک فعال شود و اذان پخش کند . هم اکنون می توانید این برنامه ی کاربردی برای گوشی آندروید را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

.

 

note51 دانلود نسخه جدید نرم افزار کدک K Lite Mega Codec Pack 8.8.0 Finalقابل اجرا در سیستم عامل آندروید 1.6 به بعد / مولتی اسکرین

note51 دانلود نسخه جدید نرم افزار کدک K Lite Mega Codec Pack 8.8.0 Final فرمت: APK

chart pie57 دانلود نسخه جدید نرم افزار کدک K Lite Mega Codec Pack 8.8.0 Final حجم: 3.5 مگا بایت

down59 دانلود نسخه جدید نرم افزار کدک K Lite Mega Codec Pack 8.8.0 Final دانلود: دانلود مستقیم | لینک کمکی

lock47 دانلود نسخه جدید نرم افزار کدک K Lite Mega Codec Pack 8.8.0 Final رمز: www.yasdl.com

source49 دانلود نسخه جدید نرم افزار کدک K Lite Mega Codec Pack 8.8.0 Final منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR