دانلود کتاب فارسی آموزش شیرپوینت 2010 – SharePoint 2010

SharePoint 2010-Persian-Learning

 .

امروز برای شما دوستان عزیز آموزش فارسی شیرپوینت 2010 رو آماده دانلود کردم. این کتاب یک کتاب آموزشی گام به گام و مصور برای شیرپوینت با نام Microsoft SharePoint 2010 Quick Steps که توسط McGrawHill انتشار پیدا کرده است . ترجمه کتاب آموزش شیرپوینت توسط آقای قطبی انجام شده است.

این کتاب آموزش به صورت مصور برای کاربران شامل 9 فصل می باشد. این کتاب علاوه بر توضیح کامل سرفصل‌های اشاره شده در کتاب قبلی، برخی موارد ساده برنامه‌نویسی شیرپوینت که با SharePoint Designer قابل انجام است را نیز بررسی می‌کند. علاوه بر این در خصوص دسترسی‌ها، ارتباط با منابع و پایگاه داده‌های خارجی و گردش‌کارها نیز مطالبی در این کتاب وجود دارد. شما هم اکنون می توانید کتاب فارسی آموزش شیرپوینت 2010 رو به صورت رایگان و لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

.

کتاب فارسی آموزش شیرپوینت 2010 شامل:

–      فصل اول: کاوش در SharePoint 2010
–      فصل دوم: استفاده از شیرپوینت
–      فصل سوم: افزودن سایت‌ها، صفحات و وب پارت‌ها
–      فصل چهارم: ساختن و اداره لیست‌ها
–      فصل پنجم: افزودن و به کارگیری کتابخانه‌ها
–      فصل ششم: کار با اجزای دیگر شیرپوینت
–      فصل هفتم: کاربرد شیرپوینت با Microsoft Office
–      فصل هشتم: شخصی سازی با SharePoint Designer
–      فصل نهم: کار با SharePoint Workspace به صورت آفلاین

 

.

فرمت فرمت: PDF

حجم حجم: 33 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود آموزش شیرپوینت

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود + saeedifard.com




مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR