دانلود Bolls – Bend your Mind 1.2 – بازی فوق العاده فکری برای اندروید

دانلود Bolls - Bend your Mind 1.2 - بازی فوق العاده فکری برای اندروید

 

دانلود بازی Bolls – Bend your Mind برای اندروید

| بازی فوق العاده فکری برای اندروید |

 

Bolls – Bend your Mind 1.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های فکری از استودیوی بازی سازی Transparent Root است. اگر شما نیز از تجربه بازی‌هایی در سبک پازل و چالش‌های ذهنی لذت می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم بازی جذاب و فوق‌العاده Bolls – Bend your Mind را از دست ندهید! بازی مذکور را می‌توانید برای رفع خستگی و آرامش یافتن تفکرات ذهنی‌تان تجربه کنید؛ چرا که تمامی المان‌های به کارگیری شده در ساخت محیط این بازی، رنگ و بوی منحصر به فردی را دارند.

پازل‌های تعبیه شده در این بازی اندرویدی به نحوی هستند که ذهن شما را در هر مرحله با چالشی سخت و پیچیده رو به رو می‌سازند. با محور موجود بر وی این صفحه می‌توانید توپ مشکی رنگ را به جاهای مختلف هدایت کنید و با لمس صفحه، در صورت تمایل حرکت آن را متوقف سازید. هم اکنون می توانید بازی Bolls – Bend your Mind را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Bolls – Bend your Mind :

– دارا بودن پازل‌های بسیار پیچیده و سرگرم‌کننده

– گیم‌پلی منحصر به فرد

– صداپردازی عالی

– مراحل رایگان و بدون محدودیت

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bolls Bend your Mind1 150x94 - دانلود Bolls - Bend your Mind 1.2 - بازی فوق العاده فکری برای اندروید Bolls Bend your Mind2 150x94 - دانلود Bolls - Bend your Mind 1.2 - بازی فوق العاده فکری برای اندروید Bolls Bend your Mind3 150x94 - دانلود Bolls - Bend your Mind 1.2 - بازی فوق العاده فکری برای اندروید Bolls Bend your Mind4 150x94 - دانلود Bolls - Bend your Mind 1.2 - بازی فوق العاده فکری برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 26 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR