دانلود Wondershare Filmora Scrn 1.0.1 – فیلمبرداری از صفحه نمایش

دانلود Wondershare Filmora Scrn 1.0.1 - فیلمبرداری از صفحه نمایش

 

دانلود Wondershare Filmora Scrn

| نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش |

 

Wondershare Filmora Scrn 1.0.1 نام یک نرم افزار جدید و بسیار قدرتمند در زمینه فیلم‌برداری از صفحه نمایش است. به کمک این برنامه شما می‌توانید از تمامی رویدادهای در حال وقوع در صفحه نمایش خود فیلم‌برداری کنید. همچنین این برنامه شما را قادر می‌سازد از گیم‌پلی بازی‌های رایانه‌ای خود با بهترین کیفیت ممکن فیلمبرداری کنید. این نرم افزار با دارا بودن مجموعه‌ای از ابزارهای حرفه‌ای و مناسب برای کپچر از صفحه نمایش، به شما این امکان را می‌دهد که در نهایت سادگی از محیط ویندوز فیلم‌برداری کرده و با استفاده از ابزارهای حرفه‌ای، به ویرایش آنان بپردازید.

توسط این برنامه شما می‌توانید آموزش‌های الکترونیکی خود را در نهایت سادگی آماده کنید و در انتها آنان را با کمک ابزارهایی حرفه‌ای ویرایش کنید. امکان برش دادن فیلم‌ها، جدا‌سازی تکه‌ای از تصویر، چرخش دادن جهت تصویر و … از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Wondershare Filmora Scrn را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Wondershare Filmora Scrn :

– قابلیت تغییر در نشانگر ماوس (تغییرات پوسته، رنگ و سایز)

– دارا بودن مجموعه‌ای گسترده از انواع ابزارهای ویرایشی

– امکان ضبط از محیط دستکتاپ و وبکم به طور همزمان

– قابلیت افزودن بیش از 50 فرمت مختلف از فایل‌های ویدیویی

– مناسب برای فیلم‌برداری از گیم‌پلی بازی‌های رایانه‌ای

– قابلیت خروجی گرفتن در فرمت‌های MP4, MOV, GIF

– امکان اضافه کردن صفحه تبلیغاتی به ابتدای ویدیوها

– امکان درج واترماکر، متن و یا تصویر بر روی ویدیو

– دارا بودن ابزارهای مناسب برای ساخت فیلم‌های آموزشی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 95 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR