دانلود NASAs Eyes Visualization 5.4.2.12050480 – کاوش در میان اطلاعات نجوم

دانلود NASAs Eyes Visualization 5.4.2.12050480 - کاوش در میان اطلاعات نجوم

 

دانلود NASAs Eyes Visualization

| نرم افزار کاوش در میان اطلاعات نجوم |

 

NASAs Eyes Visualization 5.4.2.12050480 نام نرم افزار علمی جدیدی بوده که آژانس فضایی ناسا (NASA) در اختیار عموم کاربران قرار داده است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به یافته‌ها و دستاوردهای علمی در زمینه نجوم، ماده تاریک، سیاهچاله‌ها، کهکشان‌ها و … هستید، چشم مجازی ناسا به شما این قابلیت را می‌دهد که به گنجینه عظیمی از انواع یافته‌های مرتبط دسترسی پیدا کرده و آنان را به صورت مصور مورد بررسی قرار دهید. توسط این اپلیکیشن، شما می‌توانید به مجموعه‌ای کامل از دانش فضایی بشر از فضا و همچنین جزئیات ماموریت‌های فضایی ناسا دسترسی داشته باشید.

رابط کاربری زیبا و منحصر به فرد این نرم افزار شما را قادر خواهد ساخت به طور دقیق در میان انواع موضوعات کاوش کرده و به سادگی موضوعات دلخواه خود را مطالعه کنید. توسط این برنامه امکان جستجوی آسان در میان داده‌های کره زمین، منظومه شمسی و سایر سیارات وجود داشته و شما نیز می‌توانید مقدار دانش خود از علم نجوم را افزایش دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار NASAs Eyes Visualization را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NASAs Eyes Visualization :

 

– مناسب برای علاقمندان به علم نجوم

– قابلیت کاوش در میان انواع داده‌ها

– دارا بودن رابط کاربری زیبا

– امکان جستجو در میان محتویات

– قابلیت دسترسی به اطلاعات نجوم و ماموریت‌های ناسا

– امکان افزایش دانش پیرامون جهان

– امکان کاوش در سایر سیارات به صورت مجازی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 36 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR