دانلود بازی ICY Frostbite Edition برای PC

دانلود بازی ICY Frostbite Edition برای PC

 

دانلود بازی ICY Frostbite Edition برای کامپیوتر

| بازی بقا در عصر یخبندان |

| نسخه SKIDROW |

 

ICY Frostbite Edition بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2017 توسط Inner Void ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بقا در دنیایی سرد و آخرالزمانی هدف اصلی شما در این بازی کامپیوتری است. عصر یبخندان آغاز شده و اکنون شرایط بقا در وضعیت بسیار سختی قرار گرفته است. در این دنیای دشوار، جوانب مختلف زندگی فعلی‌تان به تصمیمات شما بستگی دارند. بازی را با ایجاد یک کاراکتر جدید آغاز می‌کنید و از این پس می‌بایست تمامی نیازها از جمله گرسنگی، تشنگی، سرما و … را با امکانات موجود برطرف کنید.

در کنار این، شما رهبری یک گروه را بر عهده می‌گیرید و می‌بایست خانواده خود را نیز در این شرایط سخت زنده نگه دارید. نقش خود را به آسانی نادیده نگیرید، زیرا هر تصمیمی که می‌گیرید، هر کلمه‌ای که صحبت می‌کنید، موجب تحریک زندگی جامعه می‌شود. در کنار این‌ها، می‌بایست از جان خود و دیگران در برابر سایر حیوانات وحشی نیز محافظت کرده و با تصمیمات خود آنان را در این شرایط سخت هدایت کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی ICY Frostbite Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

ICY Frostbite Edition1 300x169 - دانلود بازی ICY Frostbite Edition برای PC ICY Frostbite Edition2 300x169 - دانلود بازی ICY Frostbite Edition برای PC

 

ICY Frostbite Edition3 300x169 - دانلود بازی ICY Frostbite Edition برای PC ICY Frostbite Edition4 300x169 - دانلود بازی ICY Frostbite Edition برای PC

 

تریلر بازی ICY Frostbite Edition:

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP2
Processor: CPU: SSE2 Instruction Set Support
Memory: 1000 MB RAM
Graphics: DX9 (Shader Model 3.0) or DX11 with Feature Level 9.3 Capabilities
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1500 MB Available Space
Sound Card: Integrated

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 471 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR