دانلود بازی Asphalt Injection 1.1.1 – آسفالت: اینجکشن برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Asphalt Injection 1.1.1 - آسفالت: اینجکشن برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Asphalt Injection برای اندروید

| بازی آسفالت: اینجکشن برای اندروید + دیتا |

 

Asphalt Injection 1.1.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماشین سواری از استودیوی بازی سازی GameLoft است. بازی آسفالت اینجکشن، اولین بار به طور اختصاصی مخصوص کنسول پی‌اس‌ویتا عرضه شد، حال این بار کمپانی گیم‌لافت تصمیم به عرضه آن برای سیستم‌عامل اندروید گرفته است. اگر شما نیز از طرفداران سرسخت سری بازی‌های اتومبیل‌رانی در گوشی‌های هوشمند باشید، محال است که با سری بازی‌های آسفالت نا آشنا باشید. در بازی آسفالت اینجکشن، شما با 100 ماموریت مختلف در حالت داستانی بازی طرف هستید که می‌بایست آنان را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

در بازی آسفالت اینجکشن، در مجموع 50 اتومبیل لاکچری و مدرن وجود دارد که شما می‌توانید با پیروزی در مسابقات، مجموعه‌ای از آنان را در گاراژ خود جمع‌آوری کنید. محیط گرافیکی بسیار جذاب، گیم‌پلی منحصر به فرد، پردازش گرافیکی عالی، دارا بودن میانبرها در مسیر، شبیه‌سازی مناطق واقعی در کشور آمریکا و … از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Asphalt Injection را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Asphalt Injection :

– دارا بودن چشم‌اندازهایی زیبا و جذاب از مسابقات، تصادفات، پرش‌ها، استفاده از نیترو و …

– دارا بودن تعداد 52 اتومبیل لایسنز شده و مدل‌های افسانه‌ای غول‌های تولید خودرو

– امکان مسابقه در 20 مسیر مختلف و منحصر به فرد

– دارا بودن 100 ماموریت مختلف در حالت داستانی بازی

– پردازش گرافیکی بسیار جذاب و زیبا

– دارا بودن امکانات کنترلی بسیار ساده

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Asphalt Injection1 150x85 - دانلود بازی Asphalt Injection 1.1.1 - آسفالت: اینجکشن برای اندروید + دیتا Asphalt Injection2 150x85 - دانلود بازی Asphalt Injection 1.1.1 - آسفالت: اینجکشن برای اندروید + دیتا Asphalt Injection3 150x85 - دانلود بازی Asphalt Injection 1.1.1 - آسفالت: اینجکشن برای اندروید + دیتا Asphalt Injection4 150x85 - دانلود بازی Asphalt Injection 1.1.1 - آسفالت: اینجکشن برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر GameLoft را به حافظه داخلی گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 9.77 + 416 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR