دانلود بازی Loner 1.3.3 – خلبان تنها برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Loner 1.2.0 - خلبان تنها برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Loner برای اندروید

| بازی خلبان تنها برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Loner 1.3.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماجرایی از استودیوی بازی سازی Kunpo Games است. اگر شما نیز به دنبال یک بازی اندرویدی آرامش‌بخش و سرگرم‌کننده هستید، پیشنهاد می‌کنیم تجربه بازی خلبان تنها را از دست ندهید. سبک این بازی به نحوی منحصر به فرد پیاده‌سازی شده و از این نظر به هیچ یک از دیگر بازی‌های اندرویدی شباهت ندارد. در این بازی، شما در قالب خلبانی تنها نقش‌آفرینی می‌کنید که تنهایی را به مانند یک تجربه آرامش‌بخش توصیف می‌کند.

داستان بازی ویژگی‌های پیچیده‌ای را در خود ندارد و به طور کلی شما با مجموعه‌ای از موانع طرف خواهید شد که با عبور از آنان، رنگ‌های متنوعی برایتان به نمایش در می‌آید. صداپرداری این بازی، شگفتی آن را دو چندان کرده و موانع تصادفی آن، شما را تا مدت‌ها با خود سرگرم خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم که اگر شما نیز از علاقمندان به سبک بازی‌های ساده و سرگرم‌کننده اندرویدی هستید این بازی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Loner را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Loner :

– گیم‌پلی منحصر به فرد

– سادگی بسیار

– صداپردازی عالی

– موانع تصادفی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Loner1 150x84 - دانلود بازی Loner 1.3.3 - خلبان تنها برای اندروید + پول بی نهایت Loner2 150x84 - دانلود بازی Loner 1.3.3 - خلبان تنها برای اندروید + پول بی نهایت Loner3 150x84 - دانلود بازی Loner 1.3.3 - خلبان تنها برای اندروید + پول بی نهایت Loner4 150x84 - دانلود بازی Loner 1.3.3 - خلبان تنها برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 67 + 60 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR