دانلود بازی Crossy Road 4.5.0 – جاده های پرخطر برای اندروید + بی نهایت

دانلود بازی Crossy Road 2.4.3 - جاده های پرخطر برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Crossy Road برای اندروید

| بازی جاده های پرخطر برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Crossy Road 4.5.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Yodo1 Games است. بازی جذاب جاده‌های پر خطر، تاکنون بیش از 100 میلیون مرتبه در گوگل پلی دانلود شده و این حکایت از استقبال فوق‌العاده بالای کاربران دارد. در این بازی اندرویدی جذاب، شما با مجموعه‌ای از کاراکترهای دوست‌داشتنی سر و کار دارید که می‌بایست آنان را از خیابا‌ن‌ها به سلامت عبور دهید. تردد بسیاری در جاده‌ها و ریل‌های قطار به نحوی‌ست که حفظ سلامت‌ کاراکترها در حین عبور از آنان، یک چالش جذاب به شمار خواهد رفت.

این بازی، دارای گیم‌پلی نامحدود است و همین امر به جذابیت بازی بیش از پیش افزوده است. محبوبیت این بازی در شبکه‌های اجتماعلی بسیار بالاست و کاربران با عبور از موانع و حفظ سلامت کاراکترها، به امتیازهایی بالاتر دست یافته و می‌توانند کاراکترهای دلخواه خود را آزاد کنند. هم اکنون می توانید بازی Crossy Road را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Crossy Road :

– قابلیت بازی چند نفره در شبکه WiFi

– امکان تجربه بازی در صفحه نمایشگر Android TV

– قابلیت جمع‌آوری 150 کاراکتر مختلف

– دارا بودن جاده‌های پرخطر، رودخانه‌ها، ریل‌‌های قطار و …

– گیم‌پلی ساده و نوآورانه

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Crossy Road1 82x150 - دانلود بازی Crossy Road 4.5.0 - جاده های پرخطر برای اندروید + بی نهایت Crossy Road2 82x150 - دانلود بازی Crossy Road 4.5.0 - جاده های پرخطر برای اندروید + بی نهایت Crossy Road3 82x150 - دانلود بازی Crossy Road 4.5.0 - جاده های پرخطر برای اندروید + بی نهایت Crossy Road4 82x150 - دانلود بازی Crossy Road 4.5.0 - جاده های پرخطر برای اندروید + بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 77/69 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR